مکمل بنزین
گوناگونخبر

مسابقات فرمول E سال ۲۰۱۷ به خیابان‌های نیویورک می‌آید!

خودروهای مسابقه‌ایی ۲۹ الی ۳۰ جولای سال ۲۰۱۷ میلادی در خیابان‌های بروکلین نیویورک به مصاف هم می‌روند. این سومین باری است که مسابقات فرمول E در آمریکا برگزار می‌شود؛ بار اول این مسابقات در میامی برای فصل ۲۰۱۴ـ۲۰۱۵ و بار دوم برای فصل ۲۰۱۵ـ۲۰۱۶ در لانگ بیچ کالیفرنیا برگزار شد.

463765_brooklyncircuit-resize-1140x821-crop-1140x814

سال آینده دو راند نهایی از فصل ۲۰۱۷ این مسابقات ۱.۲۱ مایل از خیابان‌های بروکلین به همراه محله جنوبی منهتن و اطراف مجسمه آزادی را در اختیار می‌گیرد. مسابقات فصل ۲۰۱۶/۲۰۱۷ دارای دوازده راند در سراسر جهان برگزار می‌شود که از هنگ‌کنگ در ۹ اکتبر شروع و پس از آن به مراکش، آرژانتین، مکزیک، موناکو، فرانسه، آلمان، بلژیک و کانادا می‌رود. مکان و زمان‌های راند ۵ و ۹ هنوز اعلام نشده است.

این فصل از مسابقات فرمول E بسیار هیجان‌انگیز باید باشد زیرا ابرقدرت‌هایی همچون بی‌ام‌و، آئودی و جگوار در آن شرکت خواهند کرد. در دو سال قبل کارخانه فرانسوی رنو توانست تیم برتر این مسابقات باشد و هم چنین راننده پیروز فرمول E سباستین بوئمی سوئیسی از تیم رنو بود. باید امسال منتظر ماند و دید باز هم رنو برنده می‌شود یا مسابقه را به حریفان آلمانی و انگلیسی خود واگذار می‌کند؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا