Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رضوانی Beast خودتان را از تنظیمات جدید این کارخانه بسازید!

ادامه دادن به تولید یک مدل خودرو در میان کارخانه‌های تولید خودرو اسپرت آن هم در شرایط امروزی کاری بسیار سخت و دشوار است، اما رضوانی موتورز با تولید خودرو سوپراسپرت بیست (Beast) ثابت کرده این کار شدنی است. همانند دیگر کارخانه‌ها، رضوانی طرحی از خودرو سوپراسپرت ارائه کرده که قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر خودروها دارد. موتور  ۲.۴ لیتری بیست از نوع موتور هوندا Rotrex هست که می‌تواند خروجی تا ۵۰۰ اسب بخار را تولید کند.

rezvani-1

ممکن است این توان خروجی موتور زیاد به نظر نرسد (اکثریت خودروهای سوپراسپرت توان ۷۰۰ اسب بخار دارند)، اما Beast تنها با ۷۵۰ کیلوگرم (۱۶۵۰ پوند) وزن می‌تواند در ۲.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. بنابراین با قیمت‌هایی حدود ۲۱۵ هزار دلار به بالا برای فراری 488 GTB یا مک‌لارن 650s، مدل رضوانی بسیار ارزان‌تر ( قیمت پایه ۲۱۰ هزار دلار) و با کیفیت‌ است.

rezvani-7

اگر بخواهید بهترین گزینه‌ها را برای رضوانی بیست انتخاب کنید قیمت این خودرو معادل ۳۰۰ هزار دلار خواهد شد، گزینه‌هایی همچون ترمزهای سرامیک کربنی، فنربندی قابل تنظیم، طراحی داخل تمام چرم و حتی سیستم صوتی پرمیوم را می‌توان انتخاب کرد. تنها کافی است به وب‌سایت این کارخانه رفته و رضوانی Beast خود را بسازید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.