مکمل بنزین
گوناگونخبر

۵ خودروی محبوب دونالد ترامپ!

دونالد ترامپ با القاب متفاوتی در بین مردم جهان شناخته شده مانند: میلیاردر معاملات املاکی، ستاره تلویزیونی بی‌نزاکت و در آخر نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه سال ۲۰۱۶ میلادی؛ اما نام او از ۴۰ سال پیش شناخته شده است و اصولا شلوغ‌ بازی‌های او مربوط به سیاست‌های قوی و پیام‌های مناسب نیست بلکه بیشتر به خاطر برند او در ایالات متحده و آمریکایی پولدار بودن او هست.

او در جهان به مرد مونوپولی (بازی مونوپولی) از دهه ۸۰ میلادی معروف هست و به تازگی ترامپ لیست دارایی‌هایش را در اختیار عموم قرار داد. بر اساس گزارش فوربز، ارزش خالص دارایی‌های ترامپ ۱۰ میلیارد دلار است که در بخش‌هایی از آمریکا اسم او و برندش را در هر چیزی می‌توان دید. دارایی‌های او شامل هتل‌ها، آسمان‌خراش‌ها، زمین‌های گلف، عمارت‌ها، هلیکوپترها و البته‌ ماشین‌ها می‌شود. درحالیکه وی با جت اختصاصی ۱۰۰ میلیون دلاری، علاقه‌ایی به خودروهای لیموزین لوکس، که شاید تا به حال خود آن‌ها را نرانده، دارد. در اینجا نگاهی به ۵ خودرو محبوب دونالد ترامپ می‌اندازیم.

۱) مرسدس بنز مک‌لارن SLR مدل ۲۰۰۳

 

mercedes-slr-mclaren-e1404995284690

با آمدن مدل SLR در سال ۲۰۰۳، مرسدس را به بازار خودروهای اسپرت برگرداند؛ آخرین حضور مرسدس با مدل 300SL در دهه ۵۰ میلادی در این بازار بود. این خودرو با همکاری مک‌لارن ساخته شد که دارای موتور ۸ سیلندر سوپرشارژ ۵.۴ لیتر، توان خروجی ۶۱۷ اسب بخار و گشتاور ۵۷۵ پوندـفوت بود. یکی از خودروهای تاثیرگذار در زمان خود و بسیار گران با قیمتی حدود ۴۵۵ هزار دلار که تنها مشتریان متمول قادر به خرید آن، از جمله ترامپ، بودند. این خودرو سال ۲۰۰۵ در مقابل برج ترامپ دیده شد.

۲) رولز رویس Silver Cloud دهه ۵۰ میلادی

p90148874-1024x648

ترامپ عاشق کالاهای لوکس (که یکی از آن‌ها خودروهای رولز رویس) است؛ او طرفدار پروپا قرص خودروی انگلیسی دهه ۵۰ میلادی که اولین ماشین خود Silver Cloud مدل ۱۹۵۶ هست. شایعه شده اگر او به کاخ سفید راه پیدا کند خودروهای کادیلاک رئیس جمهوری جایشان را به رولز رویس می‌دهند.

۳) رولز رویس فانتوم

rolls-royce-phantom-e1388519744843

با دانستن درباره دارایی‌های ترامپ جای تعجبی ندارد که وی را در خودروی جدید فانتوم در حال رانندگی دید. قیمت پایه فانتوم از ۵۰۰ هزار دلار شروع می‌شود که با انتخاب گزینه‌های مختلف برای طراحی این خودرو توسط مشتریان بالاتر از این هم می‌رود. علاقه ترامپ باعث شده قیمت خودروی او حدود ۱ میلیون دلار تخمین زده شود.

۴) لامبورگینی Diablo VT مدل ۱۹۹۷

267333-1024x808

این خودرو دهه ۱۹۹۰ به بازار آمد که موتور آن ۱۲ سیلندر با حجم ۶.۰ لیتر، خروجی ۵۳۰ اسب بخار و حداکثر سرعت آن چیزی حدود ۲۰۰ مایل بر ساعت (۳۲۱ کیلومتر بر ساعت) بود. خودروی ترامپ مدل VT آبی رنگ است که چندین سال قبل با حک کردن نامش بر روی درب‌ها در برنامه Reddit به نمایش درآمد.

۵) شورلت کامارو مسابقه‌ایی Indianapolis 500 مدل ۲۰۱۱

11-camaro-pace-car-1024x503

خودروی دیگر ترامپ یکی از کاماروهای ۵۰۰ با توان ۴۲۶ اسب بخار و موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با بهترین طراحی سال ۲۰۱۱ میلادی خریداری شد. عکس‌های بسیاری از ترامپ‌ با این خودرو در رسانه‌ها است که نشان از علاقه وافر او به راندن این خودروی آمریکایی است!

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا