مکمل بنزین
گوناگونخبر

فولکس‌واگن کانسپت I.D را معرفی کرد!

کمپانی فولکس‌واگن در نظر دارد که تا سال 2025، بیش از 25 میلیون خودروی الکتریکی را تولید و عرضه کند. کانسپت I.D اولین طرح مفهومی اقتصادی و تجاری فولکس‌واگن برای رسیدن به اهداف تایین شده مذکور است.

vw-id-concept-1

فولکس‌واگن I.D را باید یک ژن جدید در طراحی خودروهای برقی فولکس‌واگن دانست و می‌توان از آن به عنوان کانسپتی آینده نگرانه یاد کرد. انرژی مورد نیاز I.D توسط یک موتور الکتریکی قدرتمند؛ با قدرتی معادل 167 اسب‌بخار تامین می‌شود. فولکس‌واگن I.D با یکبار شارژ قادر به پیمایش مسافتی بین 400 تا 600 کیلومتر خواهد بود.

vw-id-concept-2

vw-id-concept-4

تصویری از فضا و محیط داخلی فولکس‌واگن I.D منتشر نشده است؛ اما به احتمال قوی با یک تجربه فضایی و فو‌ق‌العاده جذاب روبرو خواهیم شد. فولکس‌واگن انتظار دارد که تا سال 2020، یک نسخه از خودروی I.D را به فروش برساند. این کمپانی درباره سیستم رانندگی خودکاری که احتمالا در فولکس‌واگن  I.D به کار گرفته خواهد شد می‌گوید: « احتمالا تا سال 2025 کانسپت ما  به این سیستم مجهز خواهد شد و راننده قادر به رها کردن فرمان  خواهد بود. »

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا