مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا در پی بهبود کارایی صندلی‌های رباتیک است

کمپانی هوندا فراتر از یک شرکت خودروسازی است؛ شرکتی که علاوه بر تولید و ساخت اتومبیل و موتور سیکلت، در ساخت وسایل نقلیه دریایی، ژنراتور، ربات‌های عجیب و غریب و حتی هواپیما نیز فعالیت دارد. در ماه مه 2012 بود که هوندا نخستین سیستم نقلیه شخصی را با نام Uni-Cup ساخت و در سال‌های بعد روی آن بسیار کار کرد تا بتواند آن را به دست مشتریان برساند اما به تازگی مشخص شد که Uni-Cup هنوز برای به‌فروش رسیدن، راه زیادی را در پیش دارد.0731_unicub
این شرکت برای توسعه دادن این ربات و افزایش ویژگی‌های آن، دست به دامن توسعه‌دهندگان شده و قصد دارد تا در آینده، API این محصول را نیز در اختیار آن‌ها قرار دهد. (در پاییز امسال، استودیو اختصاصی هوندا به نام Developer قصد دارد تا API آن را ارایه کند و توسعه‌دهندگان نیز به کمک آن قادر به کنترل این وسیله خواهند بود)

در مراسم افتتاحیه استودیو توسعه و تحقیق هوندا در سیلیکون ولی بود که نمونه‌ای از این دستگاه به نمایش گذاشته شد که با استفاده از حسگر Leap Motion، ژست‌های حرکتی مختلف در آن دیده می‌شد. جالب است بدانید که این صندلی قابلیت جفت‌سازی با هدست‌های واقعیت مجازی را نیز دارا بوده و در هنکام این کار، زمانی که کاربر قصد بازی با این سیستم را دارد، حالت غوطه‌وری (immerse) برایش ایجاد شده و خود را در فضای مجازی سه‌بعدی حس می‌کند.

31485

مهدی خرسندی

یک نوجوان عاشق فناوری روز دنیا خوشحالم که برای شما عزیزان می‌نویسم و امیدوارم که متفاوت‌ترین تجربه رو در چرخان داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا