مکمل بنزین
گوناگونخبر

ساندرو استپ‌وی با ظاهری جدید به نمایشگاه خودروی پاریس آمد!

در نمایشگاه خودروی پاریس امسال شاهد حضور محصولات متفاوت و گوناگونی هستیم به‌طوریکه در این رویداد از طیف سطح بالا گرفته تا مدل‌های ارزان قیمت و اقتصادی به معرض نمایش عموم درآمده‌اند. کمپانی داچیا که یکی از زیرمجموعه های شرکت رنو می‌باشد، با چند محصول نام آشنا در این نمایشگاه حاضر شده است. امروز ما ایرانیان بواسطه یک پیوند عمیق و جدانشدنی با شرکت‌های خودروسازی فرانسوی، به خوبی با محصولات رده پایین آنها آشنا هستیم.

2017-dacia-range-paris-auto-show-1

داچیا در این نمایشگاه سه محصول تولیدی و مهم خود، یعنی ساندرو، ساندرو استپ‌وی و لوگان MCV، را با کمی تغییرات ظاهری به میدان فرستاده است. شاید دیدن تصاویر این محصولات کمی باعث تامل و افسوس شود، چراکه مدل‌های تولیدی در کشور ما، با وجود اینکه به تازگی هم وارد خط تولید شده‌اند، مربوط به طراحی نسل قبلی این سری از محصولات می‌باشند. یعنی خودروساز محترم می‌توانست در قرارداد منعقده، حداقل از نسل دوم این محصولات که طراحی آنها از 4 سال پیش تغییر کرده، استفاده کند!

dacia-5

داچیا در محصولات جدید خود که همگی همچنان مبتنی بر طراحی نسل دوم هستند، از تغییرات جزئی و ظریفی مخصوصا در ناحیه چراغ‌ها استفاده کرده تا این خودروهای ارزان قیمت را با جذابیت ظاهری بهتری همراه کند. زبان طراحی جدید چراغ‌ها در قسمت جلو و عقب، فرم متفاوت LED دی لایت، سپرهای بهینه شده و رینگ‌های جذابتر از تغییرات کلی صورت گرفته برای این محصولات هستند.

dacia-3

همچنین مدل ساندرو استپ‌وی جدید از تغییرات خوبی در طراحی قسمت جلویی بهره برده که از این جهت می‌توان آن را الگو برداری از مدل داستر تلقی کرد. در فضای داخل کابین این خودرو هم تغییراتی بوجود آمده که از آنها می‌توان به فرمان چهار پره جدید با انتقال بوق به مرکز و استفاده از طراحی نرم و راحت یا همان Soft Feel، روکش صندلی‌های جدید و با کیفیت بالا، تزئینات کرومی برای منافذ خروجی هوا و کنسول مرکزی و اهرم باز و بسته شدن و دستگیره داخلی کرومی برای درب ها اشاره کرد.

2017-dacia-range-paris-auto-show-6

براساس نسخه سفارش داده شده برای این خودروها، می‌توان گزینه‌هایی همچون دوربین عقب و سیستم کمکی برای شروع در سطوح شیب‌دار را در اختیار داشت. اما یکی از جدیدترین گزینه‌هایی که به این مجموعه محصولات اضافه شده، پیشرانه یک لیتری بنزینی سه سیلندر است که قابلیت تولید 74 اسب بخار قدرت را دارد. در واقع این پیشرانه بعنوان پایه در این محصولات استفاده خواهد شد تا قیمت تمام شده را کمی کاهش دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا