مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

آغاز صدور دعوت نامه‌های H30 Cross و افزودن نام این محصول در لیست قیمت ایران خودرو!

بالاخره پس از حدود یک ماه و نیم تاخیر، ایران خودرو نسبت به صدور دعوت نامه تکمیل وجه خریداران تازه‌ترین محصول چینی خود اقدام نمود. با توجه به اینکه محصول فوق به اکثر نمایندگی‌های سطح کشور برای قرار گرفتن در نمایشگاه ارسال شده است، به نظر می‌رسد که به زودی و پس از ارسال دعوت نامه برای خریداران، تحویل این محصول هم آغاز شود (البته از این خودروساز بزرگ هیچ تاخیری بعید نیست).

H30 Cross تازه‌ترین محصول ایران خودرو است که با همکاری فنگ شن به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی دانگ فنگ چین عرضه خواهد شد. این خودرو که در دسته Cross قرار دارد، محصولی است که ابتدا با تصور خودرویی کراس اوور توانست مشتریان زیادی را برای پیش خرید جلوی درب نمایندگی های فروش ایران خودرو بکشاند (در مورد سایز و مقایسه اندازه این خودرو بادیگر خودروهای داخلی حتما اینجا را ببینید).

هرچند H30 به دلیل بهره گیری از گیربکس اتوماتیک و قیمت مناسب در قیاس با سایر خودروهای اتوماتیک بازار توانست خیلی زود مشتریان خاص و تشنه بازار ایران را به سمت خود جذب کند.

باید بخوانید: بررسی H30 Cross 

h30 cross 1

ایران خودرو در تازه‌ترین لیست قیمت خود نیز، این محصول را با عنوان H30 Cross دنده اتوماتيك با تريم تيره و چهار كيسه هوا و استاندارد آلايندگي يورو4 و قیمت 45 میلیون و سیصد هزار تومان درج کرده است. البته این خودرو ساز داخلی با قرار دادن بند جالبی در پایین لیست قیمت خود به نکته‌ای دیگر اشاره کرده است.

– قيمت مصوب فروش خودروي «H30 کراس اتوماتيك» برابر با 450.300.000 ريال است كه بنا بر تصميمات اتخاذ شده و به مناسبت عرضه اوليه، با تخفيف برابر با 443.000.000 ريال منظور خواهد شد.

h30-cross-price

حال که عرضه اولیه این خودرو به زودی انجام خواهد شد، باید منتظر بازخوردهای مثبت و منفی خریداران بود. اما طبق بررسی چرخان از نمایندگی‌های مختلف و محصولاتی که برای حضور در نمایشگاه های مختلف عرضه شده است، تفاوت های جالبی وجود دارد.

باید بخوانید: تصاویر و کلیپ اختصاصی چرخان از H30 Cross 

بهره‌گیری از رینگ‌های چینی در برخی مدل‌ها و رینگ 5 پره داخلی یکی از این تفاوت‌های جالب است! البته در برخی مدل‌ها نیز از لاستیک‌های چینی Wanli و در برخی دیگر از لاستیک‌های بارز استفاده شده است. به نظر می‌رسد که برخی از مدل‌ها به طور مستقیم وارداتی بوده و برخی دیگر هنر مونتاژ مهندسین ایران خودرو است.

همچنین در بازدید اولیه مشخص شد کیفیت رنگ آمیزی برخی از قسمت‌های این خودرو کمی ضعف دارد که امیدواریم از عجله در مونتاژ برای تسریع در روند واگذاری این محصول نباشد!

h30-probnlem

همچنین عدم نصب گل پخش کن نیز، دیگر موضوع جالبی بود که به آن برخوردیم! احتمالا ایران خودرو همانند کرمان موتور در نظر دارد تا برای نصب برخی از ملزومات عادی ماشین مثل سینی زیر موتور در جک J5 و یا گل پخش کن در H30 Cross هزینه‌هایی را از خریداران مطالبه کند!

به طور کلی، تا مدتی دیگر می‌توان نکات مثبت و منفی این محصول را به دقت مرور کرد؛ امیدواریم که شما همراهان عزیز وب‌سایت چرخان، با برخورد منطقی و صحیح ما را در این امر یاری نمایید.

همچنین می توانید مقایسه H30 Cross با برلیانس H320 را در لینک زیر مطالعه کنید:

مقایسه H30 Cross با H320

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. جناب بهمنی. جک جی 5 اصلا با سینی زیر موتور در چین هم عرضه نمیشه. لطفا اطلاعات کافی جمع کنید و بعد حرف بزنید. ضمن اینکه استفاده از سینی زیر موتور بیشتر به درد خودروهای آفرود می خوره نه خودرویی مثل جک جی 5 !!.

    1. سلام. ممنون از حضور و پیام شما.
      دوست عزیز، بله، سینی اجباری نیست، اما این وسط چندتا نکته قابل ذکره
      یکی اینکه اگر تشریف ببرید کرمان موتور، بالاجبار شمارو مجبور میکنن سینی بندازید، اونهم با لحنی که فکر میکنید اگر نندازید فردا ماشین یه بلایی سرش میاد. اینکه سینی به چه دردی میخوره رو هرکسی نمیدونه و قطعا خیلی از عزیزان اطلاعات جامع شمارو در این حوزه ندارند و مجبور هستند به این هزینه تن بدن!

      نکته دوم خیابان های تهران و کلا ایرانه که از هزار مدل آفرود بدتره و نبود سینی به شدت باعث آسیب میشه!

      نکته بعدی سوء استفاده این نمایندگی های محترم هستش، از کرمان موتور و ایران خودرو گرفته تا رامک خودرو که واسه یه زاپاس پول هنگفتی میگیره! اصلا اگه زاپاس نیاز داشت خود کره ای ها مینداختن!

      منتها اینجا دوستان از آب هم کره میگیرند و امیدوارم شما عزیزان نماینده های این خودروسازان توی فضای مجازی نباشید.

      موفق و موید باشید

  2. سلام خسته نباشید، میخواستم بدونم که خودروهای ارسالی با آرم دانگ فنگ عرضه میشه یا آرم خود ایرانخودرو؟

  3. با سلام
    میخواستم تمام رنگهای اچ۳۰کراس را که ایران خودرو تولید میکند ببینم
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا