مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید خودروی برقی مینی و شاسی‌بلند X3 جواب بی‌ام‌و به برنامه‌های مرسدس!

اولین خودروی تمام برقی مینی با باتری برقی کارخانه‌ بی‌ام‌و به همراه خودروی برقی شاسی‌بلند X3 کمتر از سه سال دیگر به بازار جهانی معرفی می‌شود. هارولد کروگر (یکی از سئو‌های بی‌ام‌و) در مصاحبه با بلومبرگ برنامه‌ تولید خودروهای برقی را تایید و اعلام کرد مینی برقی سال ۲۰۱۹ و یک سال بعد از آن بی‌ام‌و برقی X3 به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

mini-x3-evreport-2

این اولین خودروی تمام برقی بی‌ام‌و خواهد بود که قدرت باتری برقی این کارخانه آلمانی با تولید انبوه به نمایش خواهد گذاشت. بنابه گفته رئیس بی‌ام‌و هر دو خودروی برقی با قیمت متعارف و کیفیت بالای موتور به مشتریان عرضه خواهند شد. این دو مدل خودرو با پیوستن به مدل‌های موجود i3 و هیبریدی پلاگین i8، قدرت رقابت بی‌ام‌و را در بازار خودروهای سبز بالا می‌برد. هم‌چنین کارخانه‌های رقیب مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده‌اند، مانند شورلت بولت، اوپل Ampera_e، یا در حال به‌روزرسانی مدل جدید کامپکت رنو Zoe، کانسپت EQ مرسدس و قول تولید ۳۰ مدل خودروی برقی گروه فولکس‌واگن تا سال ۲۰۲۵ میلادی هستند.

mini-x3-evreport-4

هارولد کروگر بیان کرد که رقیبان در مرحله یک استراتژی تولید هستند، درحالی‌که بی‌ام‌و وارد مرحله دوم شده‌است. کارخانه‌ بی‌ام‌و تکنولوژی تولید موتور برقی را از سری بی‌ام‌و i به دست‌ آورده و دانش کافی برای تولید خودروهای تمام برقی با کیفیت بالا را دارد. هم‌چنین هنوز جزئیات و قدرت پیمایش این دو خودروی برقی نهایی نشده است. بی‌ام‌و بازار خودروهای سبز و تقاضا برای این خودروها را به خوبی می‌شناسد و به طور قطع این دو ماشین تغییرات بی‌سابقه‌ای را در این صنعت ایجاد خواهند کرد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا