مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند ۷ سرنشین سانگ‌یانگ رقیبی برای لندروور دیسکاوری اسپرت خواهد بود!

سانگ‌یانگ تا سال ۲۰۲۰ یک شاسی‌بلند را برای رقابت با لندروور دیسکاوری اسپرت، کیا سورنتو و هیوندای سانتافه عرضه خواهد کرد.

ssangyong-suv-1

این خودروساز کره‌ای درحال حاضر از دو پلتفرم استفاده می‌کند، به طور ویژه یک بدنه برای مدل‌هایی مانند تیوولی و یک پلتفرم برای شاسی‌بلندهای بزرگ‌تری مانند رکستون.

مدیرعامل کمپانی سانگ‌یانگ موتور، جونگ سیک چوی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که “ما یک پلتفرم بدنه در سگمنت D را برای ساخت یک D-SUV و D-MPV در پنج سال آینده توسعه خواهیم داد.”

ssangyong-suv-2

وی اشاره کرده است “به عنوان یک بازیگر در صحنه خودروهای آفرود، ما تمایل داریم تا یک خودروی frame-type را حفظ کرده و آن را کاملا مدرنیزه کنیم. ما در این کار تخصص داریم و همین امر ما را نسبت به سایرین متمایز می‌کند. سانگ‌یانگ میراثی ۶۵ ساله دارد که از شاسی‌های بدنه برروی فریم و موتورهای دیزلی آغاز می‌شود.”

چوی تایید کرده است که با استفاده از تکنولوژی خود کمپانی و کمپانی مادر، ماهیندرا و با بهره‌گیری از سیستم‌های مخابراتی LG U+ ، تولید خودروهای سانگ‌یانگ تا ۵۰۰۰۰۰ خودرو در سال افزایش پیدا خواهد کرد.

ssangyong-suv-3

فربد داودی

فربد داودی نویسنده و مترجم مطالب و اخبار حوزه خودرو در چرخان.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با ثروت سر به فلک کشیده خانواده ماهیندرا و پتانسیل سانگ یانگ و تغیر در مدیریت طراحی با اراعه طرح ها و کانسپت های جدید زیبا این نوید داده می شود که ظرف 5 سال اینده سانگ یانگ در کنار دو هم وطن خود کیا و هیوندای و حتی به دلیل کیفیت بهتر بالاتر بایستد کما اینکه نشریه معتبر کانسومرریپورتز در گزارشی در میزان رضایت مالکین خودرو سانگ یانگ را بالاتر از دو هم وطن کره ای خود و حتی با لاتر از رقبای ژاپنی به غیر از تویوتا و لکسوس قرار داد لازم به ذکر است که این رتبه بندی مربوط به میزان رضایت با توجه به رقم پرداختی بوده است که سانگ یانگ امتیاز بالایی را کسب کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا