Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

کرایه مرسدس بنز از مالکان‌شان در آلمان از ماه آینده!

با فراگیر شدن اوبر در آمریکا و بعضی از قسمت‌های اروپا یا دی‌دی در چین و آسیای شرقی، نوبت به مرسدس بنز رسید که سیستم همتا به همتا را برای مشتریانش راه‌اندازی کند و به آنها توانایی اجاره دادن ماشین‌شان را بدهد.

بنا به گزارش Motoring، سرپرست مرسدس بنز (دایتر زشخ) در نمایشگاه خودرو پاریس اعلام کرد: خودروهای مرسدس بنز به سیستم آنلاین که مشتریان و خودروها را به هم ارتباط می‌دهند مجهز خواهد شد، سپس عکسی از خودروی مرسدس شما بر روی پروفایلتان قرار می‌گیرد که چیزی شبیه وب‌سایت Airbnb (اما برای خودرو) خواهد بود. بعد از آن مالک روزهایی که از ماشین خود استفاده نمی‌کند را در وب‌سایت قرار می‌دهد و باعث می‌شود به هزاران نفر فرصت اجاره اتومبیل خود را بدهد و تمام این مراحل را می‌توان تنها با یک گوشی هوشمند اجرا کرد.

mercedes-benz-eq-001دایملر معتقد است با افزایش تعداد خودروهای برقی در بازار جهانی باعث  بالا رفتن علاقه مردم به اجاره دادن خودروهای خود می‌شود. به همین جهت سری خودروهای برقی EQ را این خودروساز آلمانی می‌خواهد تولید کند و آن را گسترش دهد. زشخ در ادامه گفت: قدم بزرگ بعدی ما همراه با اجاره خودروها به صورت همتا به همتا (P2P) خواهد بود. اکثر خودروها به طور متوسط ۲۳ ساعت در روز در خانه‌ها پارک هستند. در نتیجه چرا نباید از این وقت استفاده کرد و مالکان پولی را از اجاره خودرویشان بدست آورند؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.