مکمل بنزین
گوناگونخبر

جک S7 دیده شد؛ زیباتر از گذشته!

تصاویری که می‌بینید مربوط به جدیدترین محصول کارخانه‌جات کمپانی JAC در چین است. نام این محصول S7 بوده و در حال حاضر بزرگترین شاسی‌بلند تولید شده توسط کمپانی JAC است. بزودی در نمایشگاه خودروی گوانگژو رسما از JAC S7 رونمایی خواهد شد و در سه ماه نخست سال 2017 میلادی، نخستین مدل‌های S7 در کشور چین به فروش خواهد رسید.

jac-s7-china-1-660x450

از ویژگی‌های JAC S7 طراحی متفاوت و مشابه جلو پنجره‌ای آن با S3 است. طراحی نمای روبرویی S7 بسیار زیبا و پویا بوده و تا مدتها تولید و حضور S7 را تضمین می‌کند! ریلهای سقف کوتاه، ولی قابل استفاده هستند؛ اما سایز چرخ‌ها و رینگ‌های در نظر گرفته شده برای S7 چندان مناسب نیست.

jac-s7-china-2-660x360

در نمای عقب نیز همانند روبروی S7، با یک طراحی بسیار خوب روبرو هستیم. چراغ‌های عقب بسیار باریک و زیبا طراحی شده‌اند و تصویری که می‌بینید،  به خوبی پویایی بصری S7 را نشان می‌دهند.

jac-s7-china-3-660x510

طراحی داخلی S7 مشابهه طراحی برخی از خودروهای مرسدس‌بنز بوده و در آن شاهد استفاده از چهار دریچه بزرگ هوا، درب‌هایی با پلاستیک براق، صفحه نمایشی در اندازه متوسط، صندلی‌هایی با روکش چرم و به رنگ قرمز و  مشکی هستیم.

jac-s7-china-4-660x453

JAC S7 به همراه یک موتور بنزینی 2 لیتری توربو، با قدرت 190 اسب‌بخار و در دو مدل اتوماتیک و یا دستی شش سرعته، با قیمتی در حدود 100 هزار یوان عرضه خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. صدهزار یوان چین یعنی پنجاه و هفت میلیون تومان. درسته؟
    اما احتمالا بعد از ورود به ایران قیمتش میشه صد میلیون تومان! البته با کلی آپشنهایی که از ماشین حذف شده… امیدوارم بالاخره یه روز بازار خودرو در ایران مثل تقریبا همه جای دنیا آزاد بشه تا شاهد گرانفروشی نباشیم.

  2. گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من انچه البته به جایی نرسد فریاد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا