Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

لندرور، SVO را برای نابودی تیونرهای غیرمجاز عرضه کرد

لندرور به تازگی مدل جدید دیسکاوری را عرضه کرده و کمپانی در این فکر است که چگونه می‌توان آن را بهتر کرد. ما با تخت گاز و سرپرست طراحی لندرور (گری مک گاورن) صحبت کردیم. او گفت: ما عمدا رنج روور و دیسکاوری را به هم نزدیک کردیم تا فضای بیشتری را برای زمانی که دیفندرها عرضه می‌شوند، ایجاد کنیم. گری مک گاورن مسئول طراحی جدیدی است که برروی Evoque پیاده شده و حال به همه‌ی مدل‌ها سرایت پیدا کرده‌است. با این‌که این طراحی بسیار خوب به نظر می‌رسد اما نیاز به پیشرفت دارد.

land-rover-discovery-sport-2015-iceland-3
ما پرسیدیم که آیا بخش SVO می‌تواند مدل زمخت‌تری از دیسکاوری را تولید کند؟ مک گاورن آن را محتمل دانست و گفت: دلیل این‌که ما SVO را ایجاد کردیم این بود که تیونرها از ۹۹درصد طراحی ما استفاده می‌کردند و تنها بخش‌های کمی از آن را تغییر می‌دادند ( تازه نه به خوبی ) و باعث از بین رفتن گارانتی خودروها می‌شدند. آن‌ها برای این کار مبالغ زیادی را هم از مشتریان ما می‌گرفتند. اساسا لندرور قصد دارد کار تیونرها را با ساخت مدل‌های افسانه‌ای SVO تمام کند. بخش توسعه‌ی SVO انعطاف‌پذیری باورنکردنی دارد. این بدان معنی است که لندرور می‌تواند خودرویی اسپورت مانند جگوار تایپ اف SVR و رنج‌روور SVR، و خودروهای لوکسی مانند رنج روور SVR تولید کند.

discovery_front
مک گاورن گفت: با وجود دیسکاوری و دیفندر، SVO خودش را به یک مدل زمخت و توانا تبدیل می‌کند. البته همانطور که گفتم، مدل استاندارد دیسکاوری هم به تنهایی بسیار تواناست. اما اگر مردم خودشان می‌خواهند که زمخت‌تر به نظر برسد، چرا که نه؟ ما SVO را نسخه‌ای تیون شده از دیسکاوری می‌دانیم که تمرکز آن، کارایی بهتر در خارج شهر است. ما بی‌صبرانه منتظر دیفندر جدید هستیم اما دیسکاوری SVO می‌تواند جای خالی آن را پر کند.

discoverysport04

1 نظر
  1. صادق می گوید

    یعنی من عاشق این ماشینم ولی حیف که تو ایران نیست..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.