مکمل بنزین
گوناگونخبر

حضور متفاوت آکورا با نسخه NSX GT3 در نمایشگاه SEMA

یکی از معتبرترین نمایشگاه‌هایی که همه ساله برای به نمایش گذاشتن و رقابت خودروهای تیون شده برگزار می‌شود، SEMA نام دارد. در این رویداد که همیشه پذیرای خیل عظیمی از علاقه‌مندان در لاس‌وگاس آمریکا است، شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی و تیونینگ تمام خلاقیت و دانش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین حضور و عملکرد را به نمایش بگذارند. اما مثل اینکه امسال آکورا قصد دارد با یک محصول تیون شده و متفاوت همه را غافلگیر کند.

acura-nsx-gt3-race-car-2

برند لوکس کمپانی ژاپنی هوندا تصمیم گرفته تا با خودروی NSX GT3 وارد نمایشگاه SEMA شود. در واقع این محصول نسخه مسابقه‌ای خودروی هیبریدی و جذاب NSX است که با چهره‌ای بسیار تهاجمی‌تر و مشخصات فنی ارتقاء یافته ظاهر شده و جالب‌تر اینکه برروی یک تریلر ماشین بر دست ساز که به وسیله شاسی بلند آکورا MDX کشیده می‌شود، به محل نمایشگاه آورده خواهد شد. شاید به خاطر وجود خودروهایی با ظاهر کاملا متفاوت نسبت به مدل‌های معمولی در محل این نمایشگاه، هوندا هم تصمیم گرفته چنین کاری را انجام دهد. اما آکورا از فرصت حضور در این نمایشگاه استفاده کرده تا بدین طریق تیم رانندگان خود را برای مسابقات جهانی پیرلی 2017 و رقابت IMSA، که در آمریکای شمالی برگزار خواهند شد، معرفی کند.

2017-acura-mdx-nsx-gt3-custom-trailer-1200x0

نسخه GT3 یک ورژن به شدت تیون شده از خودروی جاده‌ای NSX است که با یک بدنه سفارشی و کاملا دست ساز که از لحاظ آیرودینامیکی و سیستم خنک سازی ارتقاء یافته، پا به میادین مسابقه گذاشته است. در این خودرو از همان پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر استفاده شده ولی به جای سیستم تعلیق 9 سیلندر دوکلاچه و چهار چرخ متحرک هیبریدی، از سیستم تعلیق متوالی 6 سرعته و چرخ‌های متحرک عقب بهره برده است. آکورا همچنین مدل MDX را هم بی‌نصیب نگذاشته و با رنگ بدنه سفید و نقش و نگار نقره‌ای رنگ، شباهت های ظاهری خوبی را با GT3 ایجاد کرده که درکنار آن، با کاهش ارتفاع، استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و باله فیبرکربنی سپر جلویی با خط نارنجی رنگ، این خودرو را به حال و هوای مدل‌های مسابقه‌ای نزدیک کرده است.

tlx_830_2016_03_10_01-800x400

همچنین آکورا در این نمایشگاه قصد دارد تا از پکیج جدید و اسپرت GT برای مدل TLX نیز رونمایی کند. این بسته شامل بخش‌هایی با  استایل اسپرت‌تر، همچون باله‌های عقب و جلو، رکاب جانبی و رینگ‌های 19 اینچ مخصوص می‌شود. البته باید گفت که هیچ ارتقاء فنی و عملکردی همراه این پکیج جدید ارائه نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا