Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تمام بازیکنان بارسلونا آئودی Q2 SUV را تست کردند!

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا، کلید اتومبیل‌های جدید خود را دریافت کرده‌اند. خودرویی مخصوص و متمایز، که شریک رسمی باشگاه بارسلونا؛ کمپانی آئودی برای ستارگان بارسلونایی ساخته است.

barcelona-players-receive-new-audi-3

اما بازیکنان بارسلونا مانند لیونل مسی، جرارد پیکه و…؛ قبل از آنکه اتومبیل‌های خود را تحویل بگیرند؛ محصول جدید کمپانی آئودی؛ یعنی Q2 SUV را تست کردند. آنها به پنج تیم کوچک تبدیل شده و Q2 SUV را در مسیری مشخص و در بیرون از استایوم نیوکمپ حرکت دادند. مسیر تست آئودی در پنج بخش مختلف تشکیل شده بود و بازیکنان بارسلونا امکان تست سیستم‌هایی مانند؛ ترمز اضطراری و… را داشتند.

barcelona-players-receive-new-audi-cars1

هنگامی که چالش آئودی به پایان رسید؛ بازیکنان و کارکنان بارسلونا خودروی یکسال آینده خود را از بین محصولات آئودی انتخاب کرده و کلید آن را دریافت کردند. بسیاری از بازیکنان بارسلونا مانند؛ لیونل مسی، جرارد پیکه، اینیستا، سوارز و رافائل آلکانترا، مدل SUV Q7 آئودی را به دلیل انعطاف تطبیق‌پذیری بیشتر انتخاب کردند. کسانی مانند؛ نیمار و لوئیس انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، مدل‌های اسپرت RS را انتخاب کردند. نیمار یک دستگاه RS7 و لوئیس انریکه مدل Q3 RS را انتخاب کرد.

barcelona-players-receive-new-audi-cars

عملکرد فوق‌العاده تیم فوتبال بارسلونا در فصل جاری رقابت‌های لالیگا، هیرت و هیجان هواداران این باشگاه پرطرفدار را دو چندان کرده است. این تیم در فصل جاری رقابت‌های لالیگا، رکوردهای جدیدی از خود برجای گذاشته و همین موضوع رقابت بین بارسلونا و رئال‌مادرید را تماشایی‌تر از سال‌های گذشته کرده است!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.