مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه نسخه به‌روز شده رنو ZOE در انگلستان

ماه گذشته بود که کمپانی رنو در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس، از مدل به‌روز شده و جدید رنو زو (ZOE) رونمایی کرد. مدل قبلی این خودرو، یکی از خوش قیمت‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های کاملا برقی عرضه شده در اروپا بود و حالا رنو با عرضه نسخه جدید با عنوان ZOE Z.E 40، قصد دارد تا موفقیت‌های این خودرو را بازهم تکرار کند. به تازگی سفارش این خودرو در بازار انگلستان آغاز شده و مشتریان بعد از ثبت سفارش، ماه ژانویه خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

zoe-visual-250-png-ximg-l_12_m

رنو برای نسخه جدید زو قیمت پایه 17 هزار دلاری را تعیین کرده است. بزرگترین تغییری که از لحاظ آپشن‌ها به لیست سفارش مشتریان اضافه شده، باتری‌هایی با ظرفیت بالای 40 کیلوواتی می‌باشند که با قرار گرفتن درکنار باتری‌های 22 کیلوواتی این خودرو، پیمایش مسافتی در حدود 402 کیلومتر را به ارمغان می‌آورند. این آپشن باتری اضافه در مدل‌های Dynamique با قیمت پایه 22 هزار دلار و Signature با قیمت پایه 24 هزار دلار، عرضه شده است.

2017-renault-zoe-uk-4

گران قیمت‌ترین مدل رنو زو با امکاناتی از قبیل رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی، تودوری و روکش‌های چرم صندلی، صندلی‌های جلو مجهز به گرم کن، تنظیمات برقی چند جهته برای صندلی راننده، سیستم صوتی پیشرفته و باکیفیت Bose و دوربین عقب همراه شده است. اما یکسری امکانات هم به صورت استاندارد و جدای از نوع تریم به چشم می‌خورند که از مهمترین آنها می‌توان به سیستم سرگرمی R-Link2، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، بلوتوث، کروز کنترل با محدود کننده سرعت و سیستم تهویه اتوماتیک اشاره کرد.

2017-renault-zoe-uk-0

در یک تریم بالاتر، از سیستم استارت کارتی، چراغ‌های اتوماتیک جلو و برف پاک‌کن هوشمند، فرمان و سر دنده چرمی استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو به دو صورت به مشتریان واگذار می‌شود. در حالت اول خریدار پول خودرو را می‌پردازد ولی باتری‌های آن را به صورت ماهیانه اجاره می‌کند (حدودا 100 دلار) و درحالت دوم خودرو و آپشن باتری را با پرداخت حداقل 32 هزار دلار صاحب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا