مکمل بنزین
گوناگونخبر

BMW M4 GTS آماده زیر پا گذاشتن پیست‌ها

BMW تاکنون مدل‌های ویژه متعددی برای M3 معرفی کرده است که شروع آن از مدل ۱۹۸۸ M3 Sport Evolution بوده و به M3 CRT ختم می‌شود. با اینکه سری ۳ و ۴ شباهت‌های زیادی با هم دارند، اما در تعداد نسخه‌های ویژه چندان همسان نیستند. ظاهرا M4 به برادرش حسادت ورزیده و حالا BMW برای جبران این کمبود، از کانسپت جدیدی به نام  M4 GTS رونمایی کرده است.

m4-gts_1

تکنولوژی‌های جدید زیادی در انتظار خریدارن این نسخه خواهد بود. یکی از هیجان‌انگیزترین این تکنولوژی‌ها، سیستم پاشش آب بر روی سیلندر‌هاست که درنهایت منجر به افزایش توان و گشتاور خروجی موتور می‌شود. چراغ‌های OLED نیز که از جمله تکنولوژی‌های جدید به شمار می‌آید، در جلوی خودرو خیابان را روشن می‌کنند.

m4-gts_7

اما M4 GTS یک ماشین خیلی معمولی خیابانی نیست و برای رفتن به پیست نیز امکانات خاصی در چنته دارد. اسپویلر جلو قابلیت تنظیم به صورت دستی را دارد و باله عقب از الیاف فیبرکربنی ساخته شده است. این دو قسمت هردو کمک شایانی به حفظ تعادل و چسبندگی ماشین در سرعت‌های بالا خواهند کرد.

در کاپوت از پلاستیک تقویت شده با فیبرکربن ساخته شده تا وزن آن به مقدار زیادی کاهش یابد و با تعبیه یک ورودی هوا بر روی آن،‌ میزان هوای ورودی به مقدار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

m4-gts_5

m4-gts_6

بر روی بدنه ماشین از رنگ متالیک خاستری تیره فروزن استفاده شده که در کنار رنگ‌ نارنجی رینگ‌های اسپرت ۱۹ و ۲۰ اینچی جلو و عقب، چهره‌ای زیبا به ماشین بخشیده است.

m4-gts_2

BMW هنوز حرفی درمورد قدرت و گشتاور خروجی موتور M4 GTS به میان نیاورده است و برای مطلع شدن از این موضوع، باید مقداری صبر پیشه کنیم.

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا