مکمل بنزین
گوناگونخبر

JAC iEV6 آماده عرضه در چین!

خودروی جدید کمپانی JAC  با نام  iEV6 آماده شده و تا پایان سال جاری میلادی در بازار کشور چین به فروش خواهد رسید. iEV6 دارای یک جلو پنجره‌ای بزرگ و مشبک بوده و از رنگ آبی در قسمت‌هایی از بدنه و سپر آن استفاده شده است. iEV6 یک سدان الکتریکی کوچک و برادر جدید iEV5 است؛ در واقع iEV6 مدل بالاتر  iEV5 بوده و نباید آن را با  iEV6S و iEV6E اشتباه گرفت.

jac-iev6-1-660x470

این خوردو به یک موتور الکتریکی کوچک با توان 68 اسب‌بخار و گشتاوری 215 نیوتن‌متری مجهز شده است. حداکثر سرعت iEV6 حدود 100 کیلومتر در ساعت بوده و با یکبار شارژ توان طی کردن مسافتی 300 کیلومتری را دارد.

jac-iev6-3-660x474

مدلiEV5 کمپانی جک دارای یک جلوپنجره‌ای بزرگ و براق بوده و موتور iEV6 همان موتور iEV5 است؛ اما کمپانی JAC با اندکی تغییر در سیستم مدیریت موتور؛ سرعت حرکت خودروی iEV6 را کاهش داده، تا در عوض مسافت بیشتری را طی کند.

jac-iev6-4-660x441

محصولات اقتصادی کمپانی JAC بسیار محبوب هستند و iEV6 به عنوان یک خودروی برقی با موفقیت چشمگیری روبرو خواهد شد. هزینه خریداری مدل iEV5 حدود 62 هزار یوان است که با این حساب باید انتظار قیمتی معادل 70 هزار یوانی برای iEV6 داشته باشیم.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا