مکمل بنزین
گوناگونخبر

پیشنهاد هیوندای برای سرمایه گذاری در بندر انزلی

گویا کمپانی‌های خارجی بیشتر از هر کس دیگری دوست داشتند تا ایران با کشور‌های غربی توافق کند. زیرا حتی پیش از این توافق نیز تب و تاب ورود به بازار ایران را داشتند و البته همان طور که تاکنون در چرخان مطالعه کرده‌اید، کمپانی‌های زیادی نیز در زمینه خودرو سازی تصمیم ورود به ایران را دارند. اما تاکنون حرفی از کمپانی هیوندای که در بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی دارد، به گوش نرسیده بود که امروز خبری از سوی آن نیز منتشر شد.

Hyundai

در نشستنی که نماینده شرکت هویندای با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان داشت نقطه نظرات اعلام شده و سپس هیوندای اعلام کرده است که تصمیم بر سرمایه گذاری در بندر انزلی دارد. البته فعلا نباید به این زودی‌ها منتظر یک خودرو بود، زیرا در طول روز‌های آتی بازدید‌های دوره‌ای توسط نمایندگان شرکت HDC انجام خواهد شد و تصمیماتی که دفتر مدیریت بندر انزلی خواهد گرفت به صورت یک دیدگاه ارایه می‌گردد و سپس تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. گفتنی است که بندر انزلی منطقه آزاد تجاری محسوب می‌شود و پتانسیل تجاری بالایی دارد.

آینده بازار خودرو ایران را چگونه می‌بینید؟

سعید میرزاپور

عشق به آی‌تی و خودرو باعث شده که بتوانم با تغییرات سریع دنیا همگام باشم؛ امیدوارم در کنار یکدیگر تجربه خوبی از نرمی تکنولوژی و غرش خودرو داشته باشیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا