مکمل بنزین
گوناگونخبر

هراس خودروسازان آلمانی از دونالد ترامپ!

خودروسازان آلمانی نسبت به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات‌متحده امریکا ابراز نگرانی کرده‌اند. با توجه به ارتباط بسیار زیاد انجمن خودروسازان آلمان و خودروسازان امریکایی، انتخاب دونالد ترامپ می‌تواند تجارت و جریان مبادلات تجاری را مختل کند.

امریکایی‌ها در جریان انتخابات و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها و الارقم پیروزی هیلاری کیلینتون و حزب دموکرات در اغلب نظرسنجی‌های رسانه‌ای؛ به دونالد ترامپ رای دادند و در نهایت آرای الکترال او را رئیس جمهور ایالات‌متحده امریکا کرد.

trump001

هم‌اکنون کمپانی‌های دایملر، فولکس‌واگن و BMW در امریکا حضور فعالی دارند و اگر دونالد ترامپ همانند وعده‌های دوران تبلیغاتی خود عمل کند؛ رقابت برای ماندن در ایالات‌متحده امریکا، بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد شد.

در همین رابطه؛ انجمن خودروسازان آلمان در بیانه‌ای اعلام کرد: «ترس ما از رئیس جمهوری جدید ایالات‌متحده امریکا بسیار زیاد است؛ زیرا او همانند چین، اقتصاد را متمرکز کرده و جریان تجارت و روابط بین‌المللی را مختل می‌سازد».

بنابر گزارش Autonews؛ به دستور دونالد ترامپ و به منظور حمایت از محصولات امریکایی و ایجاد اشتغال بیشتر در نرخ‌ها و تعرفه‌های وارداتی و… تجدید نظر خواهد شد و به این ترتیب شرکای تجاری امریکا صدمه خواهند دید.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا