مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت و مشخصات مدل ۲۰۱۷ مرسدس بنز E43 و E350e اعلام شد

مرسدس بیشتر تمرکز خود را در ارائه پیشرانه‌های هیبریدی و بنزینی مناسب با طبعیت و در عین حال قدرتمند، گذاشته است. قیمت مرسدس ای‌ام‌جی E43 و مرسدس بنز E350e با پیشرانه هیبریدی برای بازار استرالیا، قبل از عرضه در ماه فوریه، مشخص شد. در مدل‌های جدید سری E، مرسدس تلاش کرده تا یک خودرو اسپرت قدرتمند و سازگار با محیط زیست را آماده کند. البته اخبار منتشر شده حکایت از آن دارند، که در ماه ژوئیه مدل‌های بنزینی E200 و E220d، همراه با گزینه قوی‌تر دیزل E350d به بازار راه پیدا خواهند کرد.

۲۰۱۷-mercedes-amg-e43-38

مدل E43 4MATIC با پیشرانه شش سیلندر توربودار، به‌عنوان یک مدل قدرتمند از سوی مرسدس ای‌ام‌جی عرضه شده است. این مدل که توانایی تولید ۳۹۵ اسب‌بخار قدرت و همچنین ۵۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد، با قیمت پایه ۱۵۹،۹۰۰ دلار عرضه می‌شود. در سه‌ماهه سوم سال آینده، مدل E63 S نیز با ۶۰۳ اسب بخار قدرت، عرضه خواهد شد. E43 تنها در ۴.۶ ثانیه از شتاب صفر به ۱۰۰ خواهد رسید و مدل E63 نیز این مسافت را در ۳.۴ ثانیه طی خواهد کرد. از نکات برجسته این مدل می‌توان به یک لیست کامل از تجهیزات استاندارد اشاره کرد. آپشن‌هایی مانند لوازم داخلی چرمی، بسته تعادل هوایی، سیستم ۴ چرخ متحرک AMG، چرخ های ۲۰ اینچی AMG و یک سیستم اگزوز اسپورت برای خیلی از خریداران، نهایت جذابیت محسوب می‌شوند.

۲۰۱۶_mercedes-benz_e-class_04_e350e_05

در کنار E43، مرسدس یک مدل با پیشرانه هیبریدی را برای بازار استرالیا آماده کرده که جذابیت‌های زیادی در خود دارد. E350e از یک پیشرانه بنزینی ۴ سیلندر و یک موتور الکتریکی قدرتمند تشکیل شده که می‌تواند قدرت ۲۸۲ اسب‌ بخاری را فراهم کند و این قدرت از طریق یک گیربکس، ۹ سرعته به لاستیک‌ها منتقل می‌شود. E350e در هر ۱۰۰ کیلومتر، تنها ۲.۴ لیتر سوخت نیاز دارد و قیمت پایه آن نیز از ۱۳۱،۶۰۰ دلار آغاز می‌شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا