مکمل بنزین
خبر

کمپانی Britax پس از دیدن یک پست فیس‌بوک، 200 هزار صندلی خودرو را فراخواند!

گاهی اوقات، اخباری در رسانه‌ها منتشر می‌شود که انسان انگشت تعجب به دهان می‌گیرد! یادتان می‌آید چند سال پیش، خودروهای پژو ناگهان دچار آتش سوزی می‌شد؟! آن‌وقت، یادتان می‌آید برخورد ایران خودرو با این خبر و خبرنگاران منتشر کننده آن چه بود؟!

texting-while-driving-7-640x0

بگذریم!

هر کمپانی سیاست‌های خاص خود را دارد و مسائلی برایش از اهمیت بیشتری برخوردار است. فضای مجازی این روزها قدرت زیادی دارد و هر کسی می‌تواند با استفاده درست از آن مشکلی را حل کند! فیس بوک و توییتر از قدرت زیادی برخوردارند و به تبع آن نیز کمپانی‌های مختلف از آن برای اطلاع رسانی و البته اطلاع گیری استفاده می‌کنند.

کمپانی تولید صندلی خودرو Britax ماه گذشته پس از دیدن پستی که از سوی یکی از مشتریان در فیس بوک ارسال شده بود، حدود 37 مدل از خودروهایی که از محصولات آن‌ها استفاده می‌کردند را فرا خواند. این فراخوان بزرگ، حدود 200 هزار صندلی را شامل می‌شود!

این صندلی‌ها، دارای ایرادی اساسی در دکمه‌های تنظیم هستند که ممکن است باعث صدمه به راننده و سایر سرنشینان شود. این کمپانی برای حل مشکل به مشتریان خود اعلام کرده است که می‌توانند از موارد روان کننده برای بهبود عملکرد خشکی این دکمه استفاده کنند!

اگرچه عدد 200 هزار، مقدار زیادی محسوب می‌شود، اما این شرکت می‌گوید که این تعداد، تنها 1 درصد از تولیدات آن‌ها را شامل می‌شود و هنوز هیچ گزارش خسارت جانی و یا مالی از مشکلات این صندلی‌ها به آنان داده نشده است. این مشکل در ماه مارس سال جاری، برای اولین بار در پی گزارش نقص ایمنی یکی از مشتریان به اطلاع کمپانی Britax رسید.

تا مشکل خشکی دکمه‌های صندلی این کمپانی حل شود، باید کمی فکر کنیم اگر به نمایندگی ایران خودرو و سایپا مراجعه کنیم و بگوییم، مثلا دکمه برقی صندلی فلان خودروی ELX شما خراب است! آیا با برخوردی به‌جز لبخندی ملیح مواجه خواهیم شد؟

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا