مکمل بنزین
گوناگونخبر

آئودی R8 سامورایی شد!

تیم طراحی و پشتیبانی کمپانی آئودی در کشور ژاپن، نسخه‌ای متفاوت از آئودی R8 را به تقلید از نمونه این خودرو در بازی Final Fantasy XV توسعه داده است.

آئودی R8 ژاپنی براساس مدل ۲۰۱۷ و V8 این خودرو طراحی شده و با نام Star of Lucis شناخته می‌شود. در طراحی و آماده‌سازی این خودرو از عناصر بسیار چشم‌نواز و خیره کننده‌ای استفاده شده است؛ که از آن یک خودروی ویژه و مدلی متفاوت از سایر مدل‌های آئودی R8 ساخته است.

r8_finalfantasy_large_001a

در بسیاری از نقاط بیرونی نسخه ژاپنی R8 از برچسب‌هایی به رنگ سیاه و سفید استفاده شده است که در کنار رنگ مشکی این خودرو ترکیبی زیبا را خلق کرده‌اند. این برچسب‌ها در  قسمت‌هایی مانند؛ سپر ، آینه‌ها، بال و تیغه‌های جانبی به کار گرفته شده‌اند. علاوه بر این از رینگ‌هایی کاملا عجیب و غریب و پیچیده برای نسخه آئودی R8 ژاپنی استفاده شده است، که ترکیبی از نیمه دایره و اشکال مثلثی را شامل می‌شود.

نسخه آئودی R8 ژاپنی در ماه نوامبر و با قیمت پایه ۴۸۶۷۱۳ دلار عرضه خواهد شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا