مکمل بنزین
گوناگونخبر

نمایش ولوو V90 Cross Country در لس‌آنجلس؛ اسطوره زیبایی!

نسل جدید خودروی V90 Cross Country؛ هم مانند سایر رقبان خود، از جمله آئودیA6 Allroad و مرسدس کلاس E می‌خواهد که تمام نیازهای شما را در هنگام رانندگی فراهم کند. V90 Cross Country یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای خریدارانش خواهد بود؛ چرا که بسیار جادار بوده و از کابین لوکس و بی‌نقصی بهره می‌برد. ولوو سیستم تعلیق V90 Cross Country را بهبود بخشیده و با افزایش ارتفاع آن از سطح زمین و ارسال قدرت تولید شده پیشرانه به هر دو محور؛ یک شاسی‌بلند زیبا، لوکس و بی‌همتا را خلق کرده است. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود که خریداران در برابر رقبای V90 Cross Country هیچ واکنشی نشان نداده و انتخاب اول و آخرشان تنها V90 Cross Country باشد!

۲۰۱۷-volvo-v9-cross-country-la-20161

ولوو V90 Cross Country چند ماه پیش رونمایی شد و اکنون برای نمایش عمومی به لس‌آنجلس و نمایشگاه خودروی این شهر رفته است. کمپانی جیلی با تزریق سرمایه‌های هنگفت خود به کمپانی ولوو، باعث تولد دوباره این کمپانی شده و امیدوار است که پس از نمایش موفق محصولات ولوو در پاریس؛ چشم‌ها و نگاه‌های بسیاری را در لس‌آنجلس جذب کند؛ اما تنها انتقادی که به کمپانی ولوو می‌‍شود؛ عدم استفاده این کمپانی از موتورهایی بزرگتر و قدرتمند‌تر در خودروهایش بوده؛ که این موضوع چندان برای خریدان آمریکایی جذاب نیست.

۲۰۱۷-volvo-v9-cross-country-la-201612

نسل جدید ولوو V90 Cross Country حدود ۶۰ میلی‌متر بیشتر از نسل گذشته خود ارتفاع دارد و برروی بدنه آن به منظور محافظت بهتر از رنگ بدنه؛ از روکش پلاستیکی استفاده شده است.

۲۰۱۷-volvo-v9-cross-country-la-2016

ارزان‌ترین نسخه ولوو V90 Cross Country جدید در ایالات‌متحده آمریکا با قیمت ۵۵۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد و بزودی تولید انبوه این خودروی زیبا در کارخانه‌جات Torslanda سوئد آغاز می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا