مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به رضوانی Beast Alpha؛ خودرویی اصیل و قدرتمند!

در نمایشگاه خودرو لوس‌آنجلس امسال، رضوانی خودروی جدیدش را به نمایش گذاشت. یکی از نوآوری‌هایی این خودرو درب‌هایش بود که توانست این روش منحصر به فرد باز شدن را به اسم خود ثبت کند. از دیگر تکنیک‌های جدید رضوانی اتصال درب‌ها بر روی بدنه فیبر کربنی که روی شاسی آلومینیومی سوار شده‌بودند؛ با ورژن بهتر موتور آکورا K24 این خودرو سوپر اسپرت توان خروجی ۵۰۰ اسب بخار را پیدا می‌کند که در نوع خود بی‌همتاست.

imageshandler-ashx-2

طراحی بدنه برای چرخ‌ها شبیه به مدل جگوار تایپ F به نظر می‌رسد اما کارشناسان رضوانی Beast alpha را خودرویی ظریف زنانه اما خشمگین توصیف کردند! از لحاظ ابعاد این خودرو سایزی مابین جگوار تایپ F و مزدا میاتا MX-5 هست که با استفاده از فیبر کربن و آلومینیوم در ساخت آن وزنی بسیار کم حدود ۸۸۵ کیلوگرم (تقربیا ۲۳۰ کیلوگرم کمتر ازمزدا میاتا MX-5) را به خود اختصاص داده که به معنای واقعی برای خود هیولایی‌ است.

imageshandler-ashx-7

شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو اسپرت تنها ۳.۲ ثانیه هست که با جعبه دنده دستی ۶ سرعته می‌تواند حداکثر ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد. این خودروی دو سرنشینه در طراحی داخلی، صندلی‌ها تمام چرم، تهویه هوا، سیستم صوتی و تصویری که قابلیت اتصال دستگاه‌های اندرویدی و اپل را دارند قرار داده‌است.

imageshandler-ashx-6

با تمام ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این خودروی اسپرت قیمتی منصفانه حدود ۲۰۰ هزار دلار دارد. هدف‌های آتی رضوانی تولید خودروی سوپر اسپرت با سقف باز هست که بر اساس سلایق مشتریان می‌تواند طراحی‌های منحصر به فردی را برای آنان در نظر بگیرد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا