مکمل بنزین
خبر

حدود 5500 دستگاه ماکسیما 2016 به دلیل نشست سوخت فراخوانده شدند

کمپانی نیسان، به تازگی حدود 5500 دستگاه ماکسیما جدید خود را به دلیل احتمال نشست سوخت فراخواند.

maxima-2016

این فراخوان شاید دلیل توقف فروش این خودرو در ماه جولای امسال را نیز توجیه کند. مشکل این مدل به عدم نصب درست یک واشر یا اورینگ بین لوله ارسال سوخت و مخزن بنزین مربوط می‌شود که نقص در آن می‌تواند به نشست سوخت منجر شده و خطرات فراوانی را در پی داشته باشد!

موسسه NHTSA پس از انجام تست‌های تصادف بر روی این خودرو، به این مشکل آگاه شده و آن را سریعا به کمپانی نیسان گزارش داده است. بدیهی است که نشست سوخت در هنگام تصادف، می‌تواند به سرعت باعث آتش سوزی و انفجار خودروهای آسیب دیده شود. حتی پیش از اینکه بتوان افراد صدمه دیده را از آن خارج کرد.

از آنجا که نیسان، از این مدل مخزن سوخت و فناوری در خودروهای دیگر خود نیز استفاده کرد، با جدیت در حال بررسی سایر محصولاتش در کنار دریافت گزارش‌های تکمیلی از NHTSA است تا در صورت بروز این مشکل مشابه، سریعا به رفع آن اقدام نماید. در حال حاضر ماکسیماهای تولید شده بین 19 مارس 2015 تا 2 ژوئن 2015 دارای این مشکل هستند.

کمپانی ژاپنی نیسان، هنوز رسما این مشکل را تایید نکرده حتی و راه حلی برای رفع آن ارایه نداده است. اعلامیه رسمی فراخوان این خودروها تا پایان ماه جاری به فروشندگان و خریداران این ماکسیما جدید ارسال خواهد شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا