مکمل بنزین
گوناگونخبر

زور مخالفان ترامپ به فورد موستانگ نقره‌ای رسید!

جنجال بر سر انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات‌متحده آمریکا ادامه دارد. معترضان آمریکایی در جدیدترین اقدام خرابکارانه خود، یک دستگاه فورد موستانگ نقره‌‌ای رنگ را هدف قرار دادند. آنها خودروی مذکور را در شهر پورتلد ایالات اورگن به آتش کشیده‌اند. معترضان دونالد ترامپ پس از این اقدام؛ به ولوو نقره‌ای رنگی که در پشت سر فورد موستاگ مذکور پارک شده بود هم رحم نکرده و به نگارش کلماتی بر روی بده آن پرداخته‌اند.

mustang

پس اطلاع آتش‌نشانی پورتلد، آنها به محل حادثه اعزام شدند؛ولی نتوانستد مانع سوختن فورد موستاگ شوند و بخش‌های زیادی از این خودروی عضلانی در آتش سوخته است.

در همین رابطه صاحب خودروی ولوو گفته است: «هیچ دلیلی برای این اقدام وجود ندارد. من سیاسی نیستم؛ اما آنها بدنه خودروی مرا نقاشی کرده و خودرویی را به آتش کشیده‌اند. این واقعا تعجب‌آور و مایوس کننده است و من نمی‌دانم که چرا آنها چنین کاری کرده‌اند. این کار آنها فقط باعث می‌شود که من زمان و هزینه زیادی برای باز سازی خودروی خود صرف کنم».

۲۹d5ff9c-2328-43b1-80f8-1f7a05c00534-mustang3 bc2f096f-0b07-4b76-be3f-9193bfa23f7e-mustang2

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا