Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

از مک‌لارن خود لذت ببرید؛ افزایش خدمات وارانتی تا ۱۲ سال!

در دنیای رقابتی خودروها، مخصوصا در بازارهای بزرگ دنیا، یکی از عوامل کلیدی که نقش تعیین کننده‌ای را در زمینه فروش موفق بازی می‌کند، خدمات وارانتی و تعهدات تضمینی خودروساز در قبال محصول عرضه شده است. بنابراین شرکت‌های بزرگ دنیا همواره در تلاش هستند تا با ارائه چنین خدماتی مشتریان بیشتری را به سمت محصولات تولیدی جلب کرده و رضایت بالای آنها را بدست آورند. در همین راستا کمپانی انگلیسی مک‌لارن اخیرا اعلام کرده که خدمات وارانتی را برای خودروهای خود به ۱۲ سال افزایش داده است.

mclaren-cars-3

درحال حاضر و بنا به اعلام مک‌لارن، حدودا سه هزار خودروی این شرکت در دنیا وجود دارند که درحال تردد در خیابان‌ها هستند. این خدمات جدید شامل تمامی مدل‌های تولیدی سال ۲۰۱۶ میلادی و همینطور خودروهای سری Sports و Super که کمتر از ۱۰ سال از سال ساخت آنها گذشته و کارکردی کمتر از ۱۰۰ هزار مایل (۱۶۰ هزار کیلومتر) دارند، می‌شود. آقای کارل ویپ، مدیر بخش خدمات پس از فروش شرکت مک‌لارن، طی مصاحبه‌ای در این زمینه اعلام کرده که این شرکت به دلیل دغدغه‌های مشتریان خود درباره استفاده از خودرو و نگرانی از بابت تامین قطعات و تعمیرات استاندارد و همینطور به‌منظور جلب رضایت حداکثری آنها، اقدام به افزایش دوره وارانتی محصولاتش کرده است.

mclaren-cars-10

بنابراین مالکان خودروهای لوکس و گران‌قیمت این شرکت می‌توانند با خیال راحت از رانندگی با خودروی خود لذت ببرند. در این دوره از خدمات تعمیرات عمومی، تعویض چرخ، لاستیک و باتری‌ها، رنگ کردن خودرو، بازسازی و نوکردن سیستم کلاچ حتی اگر به دلیل استفاده نادرست معیوب شده باشد، ارتقاء نرم افزار و برخی موارد دیگر تحت پوشش قرار دارند. البته پکیج‌های اسپرت و قطعاتی که بعد از خرید خودرو برروی آن نصب شده‌اند، شامل این خدمات وارانتی نمی‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.