مکمل بنزین
گوناگونخبر

موتورسیکلت ونگارد (Vanguard): جدیدترین برند آمریکایی موتورسیکلت

تولید کننده‌های نوپای موتورسیکلت به ویژه در آمریکا پدیده‌ای نیست که بتوان همه‌روزه با آن مواجه بود. ولی با تولید ونگارد Vanguard و با مشاهده طراحی تحسین‌برانگیز این موتورسیکلت، روز موعود فرا رسیده است.

البته لازم به ذکر است که موتورسیکلت ونگارد رودستر (Vanguard Roadster) از هفته آینده به صورت کانسپتی کاملا کاربردی در نمایشگاه سالانه موتورسیکلت Manhattan’s Javitz Center و با رویکردی منحصر به فرد به نمایش در خواهد آمد.

اگر به هر دو سبک موتورسیکلت‌های قدیمی و کلاسیک همچون هارلی یا کافه‌ریسر و موتورسیکلت‌های اسپرت امروزی علاقه دارید و بر سر دوراهی قرار گرفته اید نگران نباشید، ونگارد رودستر هر دو مزیت قدرت و تکنولوژی مدرن را در یک موتورسیکلت برای شما فراهم آورده است.

بدون توجه به طراحی ظاهری این موتورسیکلت، ونگارد تنها ظاهر زیبای خود را به نمایش نمی‌گذارد بلکه مشخصه‌های منحصر به فردی را نیز در خود جای داده است. به جای نمایش بخش به بخش این موتورسیکلت، موتور نقش المان ساختاری را ایفا می‌کند. تمام اجزای موتورسیکلت در ونگارد به صورت یک واحد طراحی و نصب شده اند: محل اتصال میلنگ، اگزوز که در قسمت انتهایی موتور قرار میگیرد، و یک صفحه نمایش مجهز به دوربین دید عقب.

تاکنون جزئیات بیشتری از ونگارد رودستر ارائه نشده است، این در حالی است که برنامه تولید محصول از این قائده مستثنی بوده‌اند. ونگارد تولیدات خود را با ارائه دو مدل اضافه تر برنامه‌ریزی کرده است – موتورسیکلت سرعت و موتورسیکلت قدرت.

طراحی این دو مدل تفاوت چندانی با مدل ارائه شده در نمایشگاه نداشته و قیمت آن نیز در بازار کمتر از ۳۰۰۰۰ دلار اعلام شده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا