مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدس بنز اسپرینتر در خدمت پلیس هلند باقی می‌ماند!

در کنار تیپ‌های سدان، هاچ‌بک، شاسی‌بلند، کراس‌اوور و واگنی، مرسدس بنز در حال توسعه دادن پروژه‌ای از نسل جدید سری ون‌های محبوب اسپرینتر هست. معمولا این ون‌ها برای دو هدف تجاری و حمل انسان طراحی می‌شوند. در ایران شرکت ایران خودرو دیزل از این ون‌ها به عنوان آمبولانس استفاده می‌کند ولی در کشور هلند خودروهای ون برای ناوگان پلیس در نظر گرفته شده‌اند.

Dynamisch und wendig mit maximaler technischer Ausstattung: Die Polizei in den Niederlanden übernimmt 300 Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI ;Kraftstoffverbrauch kombiniert: 7,1 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 186 g/kmDynamic and agile with the full range of technical equipment: the police in the Netherlands takes delivery of 300 Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI; combined fuel consumption: 7.1 l/100 km, combined CO2 emissions: 186 g/km

مرسدس بنز اسپرینتر در حال توسعه نسل جدیدی هست که به زودی به بازار جهانی می‌آید، ولی همچنان مدل‌های فعلی با کیفیت و کارایی بالایی دارند. در واقع این خودروهای مرسدس بنز محبوب هستند که پلیس هلند قراردادی را برای گرفتن ۳۰۰ دستگاه ون از این کارخانه آلمانی بسته است. رئیس پلیس هلند در گفتگویی اعلام کرد: ما با مدل‌های مختلف ون از مرسدس بنز کار کردیم و تجربه خوبی از این مدل‌ها داریم؛ بنابراین ما به دنبال در اختیار قرار دادن اسپرینترهای جدید از این کارخانه هستیم. رانندگی و مانور دادن با این خودروها فوق‌العاده هست.

۲۰۱۶-mercedes-benz-sprinter-dutch-police-2

بنا به گزارش‌های بدست آمده نسل بعدی این ون‌ها ممکن هست موتور برقی و از تکنولوژی خودران برخوردار باشند اما تمام این گزارش‌های منتشر شده هنوز رسما از طرف مرسدس بنز تایید نشده ولی انتظار می‌رود نسل بعدی از سیستم‌های جدید کمک راننده و بازبینی‌ موتورهایش بهره ببرد. ون‌های پلیس هلند به رنگ سفید با رگه‌هایی از نارنجی و آبی خواهند بود که مجهز به آژیر هستند؛ هم‌چنین این خودروها به سیستم شبکه اجرایی پلیس ملی متصل هستند که علاوه بر ارتباط خودروها با یکدیگر توان ارتباط با هلیکوپترهای پلیس را هم دارند. بعلاوه اسپرینترهای پلیس هلند دارای سیستم مکانیابی هستند که ترافیک شهرهای آن را پایش می‌کنند وصدای بلندگوهای آنها می‌توانند تا ۵۰۰ متر اطراف برسد. رونمایی از نسل بعدی ون‌های مرسدس بنز اسپرینتر هنوز مشخص نیست ولی انتظار می‌رود تا پایان سال آینده میلادی به ناوگان پلیس هلند ملحق شوند.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا