مکمل بنزین
گوناگونخبر

از خودروی احساساتی هوندا رونمایی شد!

کارخانه ژاپنی هوندا ماه آینده میلادی کانسپت NeuV را در نمایشگاه لوازم الکترونیکی لاس‌وگاس به نمایش می‌گذارد. به گفته هوندا این وسیله نقلیه مجهز به موتور احساسات‌ است که از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می‌برد. این موتور احساسات توسط کمپانی ژاپنی Cocoro SB ساخته شده که به صورت پیش‌فرض به اتومبیل‌ها اجازه می‌دهد تا احساساتشان را بیان کنند.

هوندا در بیانیه‌ایی اعلام کرد که موضوع اصلی این کارخانه در نمایشگاه لاس‌وگاس اکوسیستم حرکتی مشارکتی است که امکانات جدیدی برای ارتباط برقرار کردن انسان‌ها و خودروها را می‌سازد. مسیر آینده تکنولوژی هوندا شامل کاهش تراکم ترافیک و ساختن حالت‌های جدید از ارتباط خودروها با یکدیگر هست. این کارخانه ژاپنی اعلام کرده این تکنولوژی فضای کار بیشتر و موثرتری برای استارت‌آپ‌های نوپا هست که تجربه خوبی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

honda-cooperative-mobility-ces-2017-2-2

کنفرانس خبری هوندا در نمایشگاه لوازم الکترونیکی لاس‌وگاس روز پنجم ژانویه ۲۰۱۷ میلادی برگزار خواهد شد و در این کنفرانس رئیس و CEO هوندا (یوشیوکی ماتسوموتو) درباره تکنولوژی رباتیک کارخانه صحبت خواهد کرد و هم‌چنین در این نمایشگاه از کانسپت موتورسیکلت هوندا که با همکاری Cocoro SB ساخته شده رونمایی خواهد شد. علاقمندان کانسپت NeuV باید بدانند که سیستم هوش مصنوعی، موتور احساسات نامیده شده که بر پایه تکنولوژی‌های AI است که ماشین‌ها را قادر به بیان احساسات می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره این کانسپت خودروی برقی حدود یک ماه دیگر باید صبر کرد.

 

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا