مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

به زودی منتظر قسمت هشتم سری فیلم‌های “سریع و خشن” باشید!

یکی از سوژه‌هایی که مطمئنا باعث بالا رفتن جذابیت در فیلم‌ها می‌شود، استفاده از وسایل نقلیه، به ویژه خودروها است. تولیدات تلویزیونی و سینمایی متعددی را می‌توان نام برد که در استفاده از این سوژه‌های جذاب بسیار خوب عمل کرده و توانسته‌اند مخاطبان بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کنند. اگر عاشق خودروهای تیون شده و خیابانی هستید و به فیلم‌های اکشن نیز علاقه دارید، حتما سری فیلم‌های سینمایی “سریع و خشن” (The Fast and the Furious) را می‌شناسید و حداقل یکی از قسمت‌های هفت گانه آن را تا به امروز دیده‌اید. حالا به تازگی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از سری هشتم این فیلم سینمایی جذاب، عنوان رسمی آن نیز مشخص شد.

fast_and_furious_2_3243450b

تا قبل از این بسیاری حدس می‌زدند که برای قسمت هشتم از عنوان Fast 8 استفاده خواهد شد اما تمامی شایعات و حدس و گمان‌ها اشتباه از آب درآمد. سازندگان این مجموعه سینمایی تصمیم گرفته‌اند تا برای این قسمت از عنوان “سرنوشت خشن‌ها” (The Fate of the Furious) استفاده کنند. در این تیزر ابتدا تصاویری از مسابقه درگ بین خودروها در کوبا به نمایش درآمده و به دنبال آن صحنه‌های اکشن تعقیب و گریز در قطب با اتومبیل‌های مخصوص برف و استفاده از یکسری اسلحه‌های بزرگ و مخرب می‌آیند که به خوبی در طی زمان کوتاه ۱۵ ثانیه، کلی سوال و حس کنجکاوی را برای مخاطب ایجاد می‌کنند.

the-fate-of-the-furious

بدیهی است که نمی‌توان باتوجه به زمان کوتاه و صحنه‌های محدود به نمایش درآمده در این تیزر، به کنکاش درباره آن پرداخت. اما عنوان انتخاب شده برای این فیلم از نظر کارشناسان کمی عجیب است. بدون شک در این قسمت نیز شاهد خلق صحنه های بسیار حساس و درعین حال کمی تخیلی و دور از واقعیت خواهیم بود اما معلوم نیست آیا استفاده از کلمه سرنوشت قرار است خاتمه دهنده این مجموعه سینمایی باشد یا اینکه جریان فیلم و نقش بازیگران قرار است مخاطبان را سورپرایز کند. درهر صورت باید در این فیلم منتظر به نمایش درآمدن مدل های متنوعی از خودروهای تیون شده و همینطور صحنه های تخریب و تعقیب گریز مهیجی بود.

fast_and_furious

در این فیلم نام بازیگران بسیار زیادی به چشم می‌خورند که شاید وین دیزل، داوین جانسون (کشتی‌کج کار حرفه‌ای) و میشل رودریگز از معروف‌ترین آنها باشند. همچنین جای خالی پل واکر، بازیگر سرشناسی که در سال ۲۰۱۳ میلادی براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد، در این قسمت حتما برای بسیاری از علاقه‌مندان محسوس خواهد بود. این فیلم به نویسندگی کریس مورگن و کارگردانی فلیکس گری قرار است از چهاردهم آوریل سال آینده میلادی (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) در سینماهای دنیا اکران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا