مکمل بنزین
تحلیلیخبر

قیمت محصول جدید لامبورگینی بیش از 1 میلیون دلار خواهد بود!

جدیدترین برنامه کمپانی معتبر لامبورگینی، مربوط به یک Hypercar است که فعلا همینطور در حد یک طرح باقی مانده! محصولی که برچسب قیمتی آن از 1.2 میلیون دلار آغاز شده و تنها 20 عدد از آن تولید خواهد شد. این کمپانی پیش از این نیز، از سیستم تولید خودروهایی گران قیمت و در تعداد کم، برای محصولاتی چون Reventon، Aventador j و Veneno استفاده کرده است.

Lamborghini-Veneno-spoiler

شایعات نشان می‌دهد که این خودرو HyperVeloce نیز نامیده خواهد شد و سیستم آن بر پایه Aventador SuperVeloce خواهد بود، محصولی که به تازگی از سوی لامبورگینی رونمایی شده است. یک موتور 6.5 لیتری V12 با توان تولید 800 اسب بخار، به احتمال قوی قلب تپنده این خودروی زیبا خواهد بود.

این خودروها، نوعی تمرین برای صاحبان کمپانی‌های معتبر محسوب می‌شوند. تولیداتی که هم در زمینه برندینگ و بازاریابی قوی هستند و هم طراحان و مهندسین آن می‌توانند با اعتمادی که بین مردم از تولیداتشان وجود دارد، دست به تغییرات و ریسک‌های بزرگی بزنند.

آقای استفان وینکلمن، مدیرعامل شرکت لامبورگینی در مصاحبه‌ای به Yahoo Auto می‌گوید: ما می‌خواهیم نوآوری را به نمایش بگذاریم. در سر ما ایده‌های بسیار زیادی وجود دارد. در واقع ما این کانسپت‌ها را برای قرار گرفتن در موزه‌ها طراحی نمی‌کنیم؛ ما در نظر داریم تا پتانسیل فوق‌العاده خود را در اختیار مشتریان وفادارمان بگذاریم تا از رانندگی در جاده‌ها لذت ببرند.

برای رونمایی رسمی از این غول عجیب، باید تا نمایشگاه خودرو 2016 که در ماه مارس و در شهر ژنو برگزار می‌شود، کمی صبر کنیم! این انتظار ارزشش را دارد. این‌طور نیست؟

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا