مکمل بنزین
خبر

فراری ۴۸۸ GTB روی یک آرایشگاه سقوط کرد!

فراری ۴۸۸ GTB پس از برخورد با یک خودروی SUV سر از آرایشگاه درآورد!

با چرخان همراه باشید.

تصادف در حدود ظهر روز شنبه رخ داده و هنوز علت دقیق آن مشخص نشده است، پلیس مسئول ماجرا اعلام کرده که خودروی فراری ۴۸۸ GTB با یک ولوو SUV در امتداد یک خیابان شمالی روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند و راننده فراری ۴۸۸ که یک فرد ۱۸ ساله بوده، با از دست دادن کنترل ماشین مجبور به پریدن از روی سر ولوو می‌شود و در نهایت روی ستون یک آرایشگاه فرود می‌آید!

همان‌طور که گفته شد، پلیس هنوز علت دقیق این تصادف و چگونگی روبه‌رو شدن دو خودرو با هم را مشخص نکرده و قرار است راننده فراری را برای رانندگی بی‌پروا و بدون فکرش جریمه کند. قطعا میزان مقصر بودن خودروی ولوو هم مشخص می‌شود.

یکی از شاهدان صحنه تصادف آقای کارمند آرایشگاه بوده که گفته است: “من با دقت تمام در حال درست کردن مدل مو برای مشتری‌ام بودم که ناگهان سر و صدای بسیار ناهنجار و بلندی از خیابان شنیده شد و بلافاصله ماشینی با چرخش‌های متوالی به دیوار برخورد کرد ”

خوشبختانه به هیچ‌کس در آرایشگاه آسیبی وارد نشد و رانندگان فراری و ولوو هم آسیب‌های جدی ندیدند.

قبلا هم شاهد تصادفات دیگری با فراری ۴۸۸ GTB بوده‌ایم. یکی از تصادفات مربوط به چین است که راننده کنترل فراری ۴۸۸ GTB را از دست داده و با سرعت به حصار سمت چپ برخورد می‌کند. سمت جلو و چپ خودرو صدمه دیده اما آسیب جانی به کسی وارد نشده است. نکته جالب دیگر این است که همان شب یک دستگاه مک‌لارن P1 هم دچار سانحه شد!

مورد دیگر روسیه بوده است. پسر یکی از بزرگان روسی، حین سبقت گرفتن، فراری ۴۸۸ GTB را به لبه جدول کوبیده و در نهایت چپ کرده، چند لحظه بعد نیز از صحنه حادثه گریخته و هیچ کاری برای خودروی غرق در شعله‌های آتش انجام نداده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا