مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیا لامبورگینی از اونتادور S در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی می‌کند؟

همیشه شرکت‌های خودروسازی مطرح دنیا که در زمینه تولید محصولات سوپر اسپرت و خاص فعالیت دارند، بیشتر از خودروسازان دیگر در کانون توجه علاقه‌مندان هستند. به دلیل سبک و سیاق تولیدات برخی از این برندها، که معمولا هرچند سال یک مدل آن هم در تعداد محدود عرضه می‌شوند، به محض منتشر شدن تصویر یا خبری درباره آنها، شایعات و حدس و گمان‌های زیادی به راه می‌افتد. در همین راستا اخیرا شرکت لامبورگینی یک تیزر تبلیغاتی کوتاه را منتشر کرده که در آن به یک محصول جدید با پیشرانه ۱۲ سیلندری اشاره شده است.

landscape-1481225877-407917

در این تیزر که به خوبی توانسته کنجکاوی طرفداران را برانگیزد، لامبورگینی به تاریخچه تولید خودرو در این شرکت اشاره می‌کند و اینکه چگونه با به کارگیری پیشرانه ۱۲ سیلندر توانست دنیای خودروهای سوپر اسپرت را متحول کند. در این تیزر کوتاه به خوبی می‌توان مدل‌های قدیمی از لامبورگینی همچون ۳۵۰ GT با فرمت موتور جلو، میورا با فرمت موتور وسط و برخی تولیدات مدرن‌تر را مشاهده کرد که همگی به پیشرانه‌های ۱۲ سیلندر مجهز شده بودند. در انتها نیز همزمان با نمایش سوال اصلی “مدل بعدی چه خواهد بود؟” یک لامبورگینی اونتادور با حرکتی نمایشی وارد تصویر می‌شود.

lamborghini-aventador-roadster-facelift-spy-photo

به اعتقاد برخی از کارشناسان این تیزر می‌تواند به آخرین دستاوردهای لامبورگینی در زمینه یک پیشرانه ۱۲ سیلندر نیز اشاره داشته باشد. یعنی این شرکت قرار است یک پیشرانه متحول شده را در دل یکی از محصولات جدیدش قرار داده و در نزدیکترین رویداد خودرویی از آن رونمایی کند. اگر این فرضیات درست باشد احتمال دارد لامبورگینی یک مدل مفهومی را با تمرکز بر پیشرانه ۱۲ سیلندر جدید روانه نمایشگاه خودروی دیترویت کند. این نمایشگاه تقریبا نزدیکترین رویداد رسمی در حوزه خودرو است که هشتم تا بیست و دوم ژانویه ۲۰۱۷ میلادی برگزار خواهد شد.

۲۰۱۸-lamborghini-aventador-facelift

از طرف دیگر هفته گذشته تصاویر مخفیانه‌ای از یک دستگاه لامبورگینی اونتادور بدست آمد که با یک پوشش قوی استتار شده در حال گذراندن مراحل رانندگی آزمایشی در پیست مسابقه بود. این خودرو از لحاظ ظاهری برخی تفاوت‌های جزئی را با مدل اصلی داشت و به همین دلیل بسیاری آن را نسخه فیس‌لیفت شده با عنوان اونتادور S می‌نامند. بنابراین احتمال قوی دیگری که وجود دارد رونمایی از آونتادور S با یک پیشرانه ۱۲ سیلندر به‌روز شده و قوی‌تر است. به هرحال برای روشن شدن موضوع باید تا زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت منتظر ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا