مکمل بنزین
گوناگونخبر

تدارک هوندا برای نمایشگاه توکیو!

هوندا به مانند کمپانی تویوتا در تلاش است تا از محصولاتی متفاوت و جدیدی در نمایشگاه خودروی توکیو؛ که در سالن نمایشگاه‌ بین‌المللی Makuhari و در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی برگزار می‌شود، رونمایی کند. این کمپانی ژاپنی بخش‌های مهمی از اطلاعات خودروهای جدید خود را نگاه‌داری کرده و هر از چند گاهی اطلاعاتی مربوط به بخش‌های فنی و یا تصاویری از آنها را منتشر می‌کند.

هوندا در این رابطه گفته است: «برخی از خودروهای ما برای نمایشگاه توکیو بروزرسانی شده‌اند. هوندا دو نسخه جدید از مدل Freed را معرفی خواهد کرد؛ که در نسخه‌های پنج و هفت نفره عرضه می‌شوند. یکی از آنها ونی کاملا اسپرت است که چهره‌ای خشن و تهاجمی دارد».

honda-tokyo-auto-salon-2017

علاوه بر این کمپانی هوندا یک خودروی کاملا جدید را رونمایی خواهد کرد که با توجه به تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی انتشار یافته؛ احتمالا یک خودروی کوچک و مناسب سفرهای درون شهری است. این خودرو از هم اکنون کنجکاوی تمام علاقه‌مندان به دنیای خودرو را برانگیخته همگان منتظر آخرین دست آورد کمپانی هوندا هستند.

همچنین کمپانی هوندا به اصلاح برخی از تولیدات پیشین خود پرداخته است. از جمله این خودروهای اصلاح شده می‌توان به Honda S660 اشاره کرد که دارای محیط داخلی مجلل و لوکسی است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا