مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیفون فراری گوشی جدید شرکت اپل!!

آیفون فراری گل سرسبد تمام آیفون‌های بازار می‌شود!

با چرخان همراه باشید.

طبق اخبار به دست آمده، اپل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ سه مدل گوشی جدید رونمایی کند. شاید از خودتان بپرسید که این برنامه اپل چه ارتباطی با شرکت‌های خودروسازی دارد؟

پاسخ این است که درحالی که دو گوشی هوشمند جدید اپل با کدهای رمزی D20 و D21 برای آیفون۷ و آیفون۷پلاس نام‌گذاری شده‌اند، اپل اسم رمزی گوشی هوشمند D22 را فراری گذاشته است!! این فراری یک آیفون۸ تمام عیار است.

ما حدس می‌زنیم که با توجه به خبرهای به دست رسیده، این مدل از آیفون گل سرسبد تمام آیفون‌های بازار باشد و تحولی عظیم را همزمان در دنیای خودرو و تلفن همراه ایجاد کند.

اگر گزارش‌ها با جزئیات به دست‌آمده درست باشد آیفون فراری دارای قابلیت پشتیبانی از شارژر وایرلس بوده و این در حالیست که با قرض گرفتن از ایده آی‌پد پرو، جایگاه سیم کارت نیز در این محصول به قسمت پایین قاب منتقل شده است. در آیفون فراری به طور کلی دو بورد اصلی استفاده شده که اولی جایگاه تراشه A11 بوده و دیگری مکان تجهیزات مخابراتی است.

آیفون فراری

در حالی که بیشتر گوشی‌های سال ۲۰۱۶ به دوربین دوگانه تجهیز شدند، پیش‌بینی می‌شود که سال آینده نیز به‌کارگیری نمایشگرهای بدون حاشیه کناری در این دست از گوشی‌های هوشمند باب شود. در همین راستا نیز شنیده می‌شود که آیفون فراری برخلاف دو مدل مذکور دارای نمایشگری خمیده از نوع امولدی است که سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر نمایشگر جای گرفته است.

همچنین برای اولین بار این محصول به حافظه فلش NAND تجهیز شده است. این نوع از حافظه‌ها نسبت به نوع NOR دارای سرعت ذخیره و بازیابی بیشتری هستند. البته این اولین باری نیست که شایعاتی در رابطه با ویژگی‌های احتمالی آیفون۸ به بیرون درز پیدا می‌کند، از این رو برای پی بردن به حقیقت بودن ماجرا مجبوریم که تا زمان رونمایی صبر کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا