Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

عدم حضور پژو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷!

امروزه صنعت خودروسازی به طرف دیجیتالی شدن پیش می‌رود و این باعث شده نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو دیگر برای خودروسازان جای جذابی برای به نمایش گذاشتن خودروهای جدید و تکنولوژی‌هایشان نباشد و این گفته با توجه به کناره‌گیری خودروسازان مختلف از مراسم‌های متفاوت در چندین سال قبل اثبات می‌شود.

برای مثال در نمایشگاه خودروی پاریس سال ۲۰۱۶ میلادی، خودروسازانی همچون استون‌مارتین، فورد، لامبورگینی، رولز رویس و ولوو حضور نداشتند و عدم حضورشان اتفاقی نبود؛ بلکه اکثر آن‌ها عنوان کردند از طریق بلاگ‌هایشان و شبکه‌های اجتماعی با مشتریان خود در تماس خواهند بود و اطلاع رسانی می‌کنند. برای مثال رئیس استون‌مارتین (اندی پالمر) در جواب به عدم حضور این کارخانه گفت: در سال‌های قبل احساس می‌کردیم که هر ساله باید محصولات خود را در نمایشگاه‌های خودرو به نمایش بگذاریم ولی الان به این نتیجه رسیدیم که راه‌های دیگری برای به نمایش گذاشتن محصولات هم است که خرج و هزینه کمتری نسبت به حضور در نمایشگاه خودرو دارد.

۲۰۱۷-peugeot-5008-9

از طرف دیگر پورشه اعلام کرد که حتی یک سنت هم خرج نمی‌کند تا خودروهایش را به نمایشگاه خودروی دیترویت سال ۲۰۱۷ بیاورد و به جای آن روی مراسم‌ها و نمایشگاه‌هایی در نیویورک و لوس‌آنجلس سرمایه گذاری خواهد کرد. حدود ۹ ماه دیگر به افتتاحیه نمایشگاه خودروی فرانکفورت باقی مانده و سرپرست بازاریابی پژو اعلام کرد که این کارخانه فرانسوی خودروهایش را به نمایشگاه سال آینده نخواهد آورد.

۲۰۱۷-peugeot-5008-7

سرپرست این کمپانی گفت به جای حضور در فرانکفورت، بودجه آن را در طراحی پلت‌فرم برای مدل‌های جدیدشان به کار می‌بندند و سعی خواهند کرد که تکنولوژی‌های خودروهای جدید را ارتقا بدهند که این تصمیم شامل تولید ۱.۷ درصد خودروهای پژو برای بازار آلمان می‌شود. پژو هنگامی در نمایشگاه‌های خودرو حضور پیدا می‌کند که بخواهد قابلیت مدل‌های جدیدش را بسنجد و بداند آیا با استقبال خوب فروش روبرو خواهد شد یا خیر و این یکی از دلایلی است که ما در فرانکفورت نخواهیم بود. به‌علاوه سرپرستان این کارخانه فرانسوی هنوز اعلام آمادگی حضور خود در نمایشگاه خودروی پاریس سال ۲۰۱۸ را نهایی نکردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.