مکمل بنزین
خبر

جا به جایی درخت کریسمس با یک فراری ۴۸۵!

اولین بار نیست اگر ببینیم صاحبان سوپر اتومبیل‌ها کارهای عجیبی با اتومبیل‌های خود انجام می‌دهند، ولی درک این مورد کمی دشوار است.
بله، برای مثال می‌توان به لامبورگینی گالاردو و یا یک مورسیه لاگو اشاره کرد که میتوانند یک بارکش و بارش را بکسل کنند، ولی چه کسی می‌تواند تصمیم بگیرد درخت کریسمس خود را با یک فراری به خانه‌اش ببرد؟
lamborghini-gallardo-carscoops-50
اگر این فراری یک فراری FF باشد حتما متوجه می‌شدید که به راحتی می‌توان صندوق عقب آنرا باز کرد و درخت را در اتومبیل قرار داد. در عوض مدل ۴۵۸ ایتالیای فراری فضای حمل بار محدودی در قسمت جلوی اتومبیل دارد، پس صاحب اتومبیل به این نتیجه رسیده است که کجا بهتر از سقف اتومبیل برای حمل درخت مناسب‌تر است. حداقل دلمان خوش است صاحب این فراری به منظور جلوگیری از خط و خش خوردن اتومبیل خود از یک پارچه استفاده کرده است.
car_photo_534679
همچنان این سوال مطرح است که چرا کسی یک چنین کاری انجام می‌دهد؟ اگر قدرت مالی خرید یک فراری را داشته باشید پس قطعا می‌توانید هزینه حمل آن را تا منزلتان متقبل شوید.
احتمال بسیار بالایی نیز هست که اتومبیل دیگری داشته باشید، پس چرا از آن استفاده نمی‌کنید؟ مگر اینکه بخواهید در رسانه‌های جمعی مشهور شوید – که قطعا موفق بوده‌اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا