مکمل بنزین
خبر

کانسپت فولکس واگن؛ کاراکتر علمی تخیلی در جاده‌های واقعی!

دو دانشجوی فرانسوی خودروی مفهومی واروک (Varok) را ساختند که یک وانت با سبک کراس‌اوور است. طراحی این خودرو مستقیما متاثر از خودروی استرالیایی HSV Maloo است.

volkswagen_varok_ute_rendering_03_easy-resize-com

با وجود اینکه این خودرو کانسپت رسمی این غول خودروسازی آلمان نیست، اما این دو دانشجو، والنتین فوچ (Valentin Fuchs) و پی‌یر جوونیاکس (Pierre Joveneaux) مسئولیت این کار را در دوره کارآموزی در فولکس واگن به عهده گرفتند.

به گفته والنتین هدف از این پروژه این است که راه‌های ورود فولکس واگن به بازار استرالیا را با یک وانت بررسی شود.

volkswagen_varok_ute_rendering_04_easy-resize-com

فوچ و جوویناکس همچنین یک سایبان و اتاق جداشدنی برای قسمت عقب این خودرو طراحی کرده‌اند. که به وسیله دو کابل زرد رنگ می‌توان یک قایق تفریحی را نیز روی واروک بست و با خود حمل کرد.

volkswagen_varok_ute_rendering_06_easy-resize-com

واروک به گفته طراحانش، فضای کافی در قسمت بار برای یک نیمکت سه نفره و چند تخته اسکی و یک دوچرخه کوچک کثیف در اختیار شما خواهد گذاشت.

به زبان طراحی، واروک دارای ظاهر متعلق به آینده است در حالیکه چراغ‌های جلو وعقب باریک این خودرو چهره‌ای اسپورت را به این خودرو بخشیده‌ است.

volkswagen_varok_ute_rendering_02_easy-resize-com

چهره پهن و استوار و سپرهای کلفت و چاغ باعث شده این خودرو بسیار مستحکم به نظر برسد. رینگ‌های آلیاژی بزرگ جثه هم چهره واروک را به طور کامل اسپورت کرده‌اند.

در مقایسه با محصولات کنونی فولکس واگن واروک شباهت زیادی به هم‌خونانش ندارد اما در اجزایی با چند کانسپت دیگر شریک است؛ برای مثال مانند کانسپت‌های I.D و Budd-e فولکس واگن چراغ‌های باریک و خطوط صاف و تمیزش را به رخ می‌کشد.

منتظریم نظر شما را در مورد این خودروی مفهومی در قسمت نظرات ببینیم.

volkswagen_varok_ute_rendering_01_easy-resize-com

مهدی عالم

دانشجوی مهندسی مکانیک هستم و تا حدی عشق ماشین... امیدوارم مطالبی که براتون می‌نویسم مفید، دقیق، کامل و به روز باشن و در عمل به دردتون بخورن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا