مکمل بنزین
گوناگونخبر

طراحی تریم جذاب زرد – مشکی برای پورشه کاین S!

دلایل زیادی وجود دارند که یک خودروساز برای محصولات تولیدی خود قیمت بالایی مطالبه کند. اگر شهرت برند، سطح عملکرد و قدرت بالای یک خودروی گران‌قیمت را کنار بگذاریم، از اصلی‌ترین مواردی که می‌توانند حس لوکس و سطح بالا بودن را به خوبی القا کنند، طراحی ظاهری و فضای داخل کابین هستند. امروزه عرضه تریم‌های بسیار جذاب با بالاترین کیفیت ممکن، یکی از نقاط قوت محصولات رده بالا محسوب می‌شوند و اتفاقا به دلیل جنبه ظاهری این مورد، بسیاری از مشتریان در برخورد اولیه مجذوب آن شده و بدین ترتیب شانس خرید خودرو افزایش می‌یابد. بعنوان یک مثال بارز می‌توان به محصولات پورشه اشاره کرد.

cayenne_2

این شرکت خودروساز آلمانی همیشه سعی کرده تا درکنار تولید خودروهای اسپرت با عملکرد فوق‌العاده، آنها را به فضای داخل کابین بسیار زیبا و باکیفیت به همراه یکسری تجهیزات و امکانات لوکس و مدرن مجهز کند تا درکنار انتقال تجربه رانندگی اسپرت و هیجانی، سطحی استاندارد و قابل قبول از راحتی را دراختیار سرنشینان قرار دهد. اما با این وجود هنوز بسیاری اعتقاد دارند که جلوه‌های ظاهری ارائه شده در داخل کابین، به دلیل اینکه سرنشینان زمان زیادی را درآن سپری می‌کنند و سلایق متنوعی هم دارند، جای کار بسیاری دارد.

به همین دلیل شرکت‌های تخصصی زیادی در زمینه طراحی فضای داخل کابین و تزئینات آن و همینطور توردوزی و روکش صندلی‌ها مشغول به فعالیت هستند. یکی از این شرکت‌ها، گروه طراحی Carlex نام دارد که به تازگی شاسی بلند لوکس پورشه، یعنی مدل کاین S، را برای هنرنمایی خود هدف قرار داده است. در این تغییرات جدید، بیشترین چیزی که جلب توجه می‌کند، استفاده از رنگ زرد فلورسنت در بسیاری از قسمت‌ها همچون فرمان، داشبورد، کنسول مرکزی، دستگیره‌های داخلی درب‌ها، کمربند ایمنی و همینطور دوخت و دوز است.

cayenne_6

در این تریم جدید، اجزای داخلی دیگر مثل صندلی‌ها، سقف و ستون‌ها به چرم و جیر بسیار باکیفیت و گرا‌ن‌قیمت آلکانتارا مجهز شده‌اند. در قسمت‌هایی از داشبورد هم می‌توان تزئیناتی از چرم و فیبرکربنی را مشاهده کرد. شاید رنگ زرد درخشان برای خیلی‌ها بعنوان رنگ اصلی داشبورد قابل تحمل نباشد، اما این گروه طراحی به خوبی با استفاده از ترکیب رنگ مشکی و عدم اغراق در استفاده از رنگ زرد، جذابیت بسیار بالایی را برای فضای داخل کابین پورشه کاین S به ارمغان آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا