مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه نسخه سدان کلاس A مرسدس بنز در سال ۲۰۱۸

طبق گزارش اتوکار، کمپانی مرسدس بنز قصد عرضه نسخه سدان کلاس A در آمریکای شمالی، چین و چند کشور دیگر را دارد. سدان کوچک مرسدس، بین دو سدان CLA و کلاس C قرار می‌گیرد.

این خودرو در نسخه‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی عرضه‌شده و امکان سفارش نسخه چهارچرخ متحرک وجود خواهد داشت. قدرتمندترین نمونه موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر، توسعه‌یافته توسط تیونر مخصوص مرسدس بنز یعنی AMG، چهارصد اسب بخار قدرت داشته و دو گیربکس ۶ سرعته دستی و ۹ سرعته اتوماتیک برای تمام نسخه‌ها قابل انتخاب خواهد بود. سدان سری A بر روی پلتفرم MFA مرسدس بنز که در کلاس‌های B, CLA و GLA از آن استفاده‌شده، ساختهمی­شود.

مرسدس بنز کلاس A سدان به رقابت با سدان A3 آئودی می‌پردازد که البته محصول آئودی کمی طویل‌تر است. سدان کلاس A، طول بیشتری نسبت به سدان CLA خواهد داشت و نسخه بزرگ‌تر نیز برای بازار چین عرضه می‌شود.

مرسدس بنز هنوز اظهارنظر رسمی درباره این محصول ارائه نکرده اما انتظار می‌رود که طراحی داخلی مشابه کلاس C داشته باشد. کلاس A سدان احتمالاً در کارخانه واقع در مجارستان مرسدس، جوینت ونچر بیجینگ (Beijing) در چین و نیز در کارخانه‌ در حال ساخت مشترک با نیسان در مکزیک به تولید می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا