مکمل بنزین
گوناگونخبر

شکار اولین تصاویر از شاسی بلند ارزان قیمت برلیانس V7

تولید خودرو توسط شرکت‌های چینی به قدری افزایش داشته که اگر چندین رسانه مستقل فقط به‌طور اختصاصی به پوشش اخبار این فعالیت‌ها متمرکز شوند، شاید نتوانند به‌طور کامل از عهده آن بر بیایند. از آنجائیکه برخی از این خودروسازان چینی و برندهای آنها برای ما آشنا هستند، سعی می‌شود تا جای ممکن تولیدات جدید و اخبار مرتبط با آنها را از طریق چرخان برای مخاطبان عزیز منتشر کنیم. چند ماه قبل و در یک جلسه محرمانه که بین مدیران ارشد شرکت برلیانس و برخی سرمایه گذاران انجام شد، تصویری از یک محصول به صورت مخفیانه به بیرون درز کرد که حکایت از عرضه یک شاسی بلند جدید از طرف این شرکت در آینده‌ای نزدیک داشت.

brilliance-v7-2-1024x526

حالا به تازگی خبرنگاران کنجکاو چینی موفق به ثبت تصاویری از یک شاسی بلند استتار شده توسط پوشش‌های معروف شده‌اند که در واقع به همان جلسه محرمانه مرتبط می‌شود. گفته شده این محصول جدید برلیانس V7 نام دارد و این شرکت درحال آزمایش آن در مسیرهای تست مخصوص است. با توجه به این تصاویر می‌توان به مواردی در طراحی ظاهری همچون امتداد پلاستیک مشکی رنگ از پایین سپرهای جلو و عقب برروی قوس چرخ‌ها و کناره‌های پایین درب ها، جلوپنجره بسیار بزرگ، که حتما در رنگ و لعاب براق خواهد بود، ستون کشیده شده عقب و اگزوزهای جذاب دوتایی، اشاره کرد.

brilliance-v7-china-2-660x475

شاید اوج طراحی برلیانس V7 را بتوان به فضای داخل کابین آن مرتبط دانست، جائیکه ظاهرا یک مانینور بسیار بزرگ همه کاره است! بعد از اینکه خودروسازانی همچون تسلا و ولوو اقدام به توسعه چنین طراحی برای داشبورد کردند، چینی‌ها همانند همیشه در امر کپی برداری پیش قدم بوده و به خوبی در مقیاس بسیار ارزان‌تر، این طراحی را در محصولات خود پیاده سازی نموده و باعث جذاب‌تر شدن آنها شدند. از دکمه‌های اضافی در مرکز داشبورد خبری نیست و احتمالا کنترل همه چیز، حتی سیستم تهویه نیز از طریق صفحه لمسی این نمایشگر در دسترس باشد.

۱۴۶۸۹۳۱۸۵۳_brilliance-1-1-1

گفته شده که برلیانس V7 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژردار مجهز خواهد شد که توانایی تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت را داشته و به خوبی می‌تواند با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک جفت شود. همچنین توسعه یک نسخه هیبریدی از این خودرو، البته با کمی تفاوت ظاهری نیز در حال انجام است. برلیانس قصد دارد مدل V7 را در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ به‌طور رسمی رونمایی کند و چند ماه بعد با قیمت بسیار رقابتی ۱۳ تا ۱۸ هزار دلار وارد بازار فروش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا