مکمل بنزین
خبر

شاسی بلند جدید چری در راه است!

به تازگی شاسی‌بلند جدید شرکت چری در خیابان‌های چین آشکار شد و متاسفانه اطلاعات بسیاری از این کراس‌اوور در دسترس نیست. به نظر می‌رسد این خودرو، نسخه تولیدی کانسپت بتا سال ۲۰۱۴ چری به شمار رود.

چری قصد داشته شاسی‌بلند جدید را در نیمه دوم سال آینده راهی بازار چین کند، محصولی که به نظر میرسد چیزی بین خودروهای چری Tiggo 3/3X و چری Tiggo 5 باشد. در طراحی کانسپت بتا به نسخه تولیدی بسیار نزدیک بوده و شباهت فراوانی با یکدیگر دارند. انتظار می‌رود چری یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با خروجی ۱۵۴ اسب‌بخاری عرضه گردد که پیش از این در Tiggo 5 نیز به کار گرفته شد. در فضای داخلی شاهد صفحه‌نمایش لمسی بزرگ هستیم که کنسول میانی را پیشرفته نشان می‌دهد.

جالب اینجا است که خبری از ترمز دستی نیست و شاید چری یک ترمز دستی الکترونیکی برای شاسی‌بلند آینده در نظر گرفته است. بحش عقب یکپارچگی با بخش جلو نداشته اما به طور کلی خودرو جوان‌پسند و جذاب است.

مشخص نیست چری چه زمانی نسخه تولیدی بتا را معرفی می‌کند اما احتمالا بایستی در نمایشگاه سال آینده شانگهای ۲۰۱۷ توسط شرکت موردبحث رونمایی شود. به هر حال جهت کسب اطلاعات کافی باید به همین جزئیات فعلی اکتفا کرد و نمی‌توان تا زمانی که چری خود به رونمایی آن نپرداخته به گزارش‌های غیررسمی پرداخت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تو چینی ها هاوال خوبه که اونم زیرابشو کرمانی ها زدن البته منظورم کرمان موتور و کارمانیاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا