مکمل بنزین
خبر

نسل جدید سوبارو BRZ STI چیزی نیست که انتظارش را داشتیم!

کمپانی سوبارو فهرست محصولات خود برای نمایشگاه اتو سالن توکیو منتشر کرد که در ابتدای این فهرست نام کانسپت STI به چشم می‌خورد. قرار است STI بر اساس همان کوپه BRZ ساخته شود. این مدل مفهومی نخستین بار در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵ رونمایی شد که در آن زمان پیش‌بینی می‌شد که STI با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر که توانایی تولید ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۷ نیوتن متر گشتاور عرضه شود. اما ظاهراً STI قدرت اعلام‌شده در آن زمان تنها در حد شایعه بود. باوجوداینکه سوبارو اطلاعات چندانی از STI منتشر نکرده اما می‌توان به هدف کمپانی از عرضه این مدل پی برد.

سوبارو با وجود ظاهر جذاب و اسپرت STI، بیشتر به فکر رانندگی ایمن و البته به خاطر وجود محور متحرک عقب اندکی اسپرت است. با توجه به عکس رسمی سوبارو، این مدل از کیت بدنه جدید بهره می‌برد که قطعاً گیرایی کمتری نسبت به کانسپت معرفی‌شده در سال ۲۰۱۵ دارد.

 

landscape-1427490436-5-sti-performance-concept

در نمای خارجی می‌توان به اسپویلر کوچک جلو و تغییرات گسترده در قسمت رکاب و درج علامت اختصاصی STI بر روی جلوپنجره اشاره نمود. برای داخل کابین، سوبارو رنگ قرمز تیره را هم برای انتخاب در دسترس گذاشته.

برای چرخ‌های جلو از ترمز بهبودیافته قرمزرنگ برمبو استفاده‌شده است اما در مورد سیستم تعلیق اطلاعاتی در دسترس نیست. باید اشاره‌کنیم مدل Levorg STI اسپرت از کمک‌فنرهای قابل تنظیم بیلشتاین و فرمان برقی بهره می‌برد.

قرار است کانسپت دیگری هم بر پایه مدل WRX S4 در توکیو در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا