مکمل بنزین
گوناگونخبر

کیا با “استینگر” در نمایشگاه دیترویت قدرت نمایی می‌کند!

زمان کمی تا برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت باقی مانده و بازار انتشار تیزرهای تبلیغاتی خودروسازان از محصولات جدید بسیار داغ است. معمولا برندهای مطرح دنیا در چنین رویدادهای بزرگی سعی می‌کنند تا با به نمایش درآوردن محصولات جدید و به‌روز، حسابی نظر مردم و کارشناسان را از سراسر دنیا به خودشان جلب کنند. کمپانی کیا هم از این قاعده مستثنی نیست چراکه ظاهرا قصد دارد از یک خودروی جدید که گفته شده بالاترین سطح عملکردی را در بین تولیداتش دارد، در این نمایشگاه رونمایی کند.

kia-gt4-stinger-rear-angle-3-970x546-c

این برند کره‌ای به تازگی چند تیزر ویدئویی را منتشر کرده که درآنها سعی شده به نحوی کنجکاوی خاصی در بین مخاطبان برای یک محصول جدید، که بنا به گزارش‌ها مربوط به کیا استینگر است، ایجاد شود. این تیزرها که به صورت سریالی منتشر شده‌اند، به ابعاد مختلف این خودرو از منظر طراحی پرداخته و مشخص شده که ما با یک محصول اسپرت و عملکرد بالا مواجه خواهیم بود. کیا در نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۱۴ میلادی، نسخه مفهومی GT4 استینگر را معرفی کرده بود.

براساس این خودروی مفهومی و برخی اطلاعات منتشر شده دیگر مشخص شده که نمونه تولیدی استینگر دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت ۵.۱ ثانیه‌ای است و فرم بدنه آن به صورت یک خودروی چهار درب کوپه (فست بک) طراحی شده است. طبق گزارشی که در مجله آلمانی Auto Bild منتشر شده، درکنار مشخص کردن عنوان استینگر، به پیشرانه‌های چهار و شش سیلندری این خودرو با قدرت خروجی به ترتیب ۲۷۰ و ۳۶۵ اسب بخاری نیز اشاره شده است. همچنین زمزمه‌هایی از نسخه دیزلی هشت سیلندر با حجم ۵ لیتر نیز به گوش می‌رسد.

screen-shot-2017-01-02-at-06-53-21-copy

علاوه‌بر این، در گزارش منتشر شده به موارد مهم دیگری مثل حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر برساعتی و قیمت فروش ۳۵ هزار یورویی آن‌هم اشاره شده که در نوع خود بسیار مهم تلقی می‌شوند. در آخرین تیزر رسمی پخش شده مرتبط با این خودرو، بخش‌های مهمی همچون فرم چراغ‌ها، منافذ روی بدنه، اسپویلر متصل به لبه صندوق عقب، اگزوزها و برخی طراحی‌های داخلی همچون اهرم تعویض دنده از نوع اتوماتیک، به‌صورت ویژه تحت بزرگ‌نمایی قرار گرفته‌اند. پیش از این، کیا ویدئویی را از مراحل تست یک مدل کوپه چهار درب در پیست نوربرگ رینگ منتشر کرده بود تا به خوبی به اطرافیان علاقه‌مندی خود برای ورود به حوزه محصولات اسپرت با عملکرد بالا را اعلام کند.

آقای پیتر شریر، رئیس بخش طراحی کیا موتورز، تولید این خودرو را یک تحول عظیم برای کمپانی کیا دانسته و از آن بعنوان شروعی برای یک دوره جدید و کاملا متفاوت برای این شرکت یاد می‌کند. وی همچنین مدعی شده که بعد از عرضه این خودرو، نظرات جهانی در مورد برند کیا به‌طور کامل تغییر خواهد کرد. شاید با دیدن تیزرهای منتشر شده از این خودرو، بتوان استایل کلی استینگر را باتوجه به کاپوت جلوی کشیده و بخش انتهایی کوچک و کوپه مانند، به پورشه پانامرای جدید تشبیه کرد. کیا قرار است هشتم ژانویه ۲۰۱۷ و در غرفه اختصاصی خود در نمایشگاه خودروی دیترویت، از این محصول هیجان‌انگیز رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا