مکمل بنزین
گوناگونخبر

تیزرهای جدید هیوندای خبر از چهره مدرن الانترا ۲۰۱۷ می‌دهند

کره‌ای‌ها کم کم درحال پیدا کردن مسیر درست خودروسازی هستند و در چندسال اخیر شاهد سرمایه‌گذاری کلان آن‌ها بر روی بخش طراحی هستیم که منجر به مدرن شدن و بالغ شدن طراحی ماشین‌های‌شان شده است. با نگاهی به مدل‌های ۲۰۱۴ به بالای کیا و هیوندای به وضوح می‌توان این پیشرفت را لمس کرد.

elantra 2017 teaser 02
رندر منتشر شده از روی تیزر رسمی

حالا نوبت به الانترا رسیده است که خود را با زبان طراحی جدید هیوندای وفق دهد و رندرهایی که از این خودرو منتشر شده‌اند، نشان از شباهت زیاد این ماشین با جنسیس و سوناتا می‌دهد.

elantra 2017 teaser 01

جلو پنجره ۶ ضلعی زیبای هیوندای نیز در الانترای بعدی نقش‌نمایی خواهد کرد. درکنار آن، چراغ‌های خشمگین با LEDهای C شکل یادآور جنسیس هستند. برخلاف نسل‌های قبل، خطوط معناداری دور تا دور ماشین کشیده شده است و جذابیت الانترا را دو چندان کرده‌. از قسمت پشتی جز گوشه‌ای از چراغ عقب چیزی نمی‌توانیم ببینیم. سقف نیز با شیبی ملایم به سمت عقب رفته و تا نزدیکی چراغ‌ها ادامه پیدا می‌کند.

hyundai-elantra-interior

اولین چیزی که بعد از دیدن طرح اولیه داخل ماشین به ذهن خطور می‌کند، شباهت بسیار زیاد کابین الانترا با سوناتا است. این طراحی به نسبت قبل مدرن‌تر و شیک‌تر شده و قطعا نشان از ارتقای ماشین‌ به یک درجه بالاتر می‌دهد.

کابین سوناتا ۲۰۱۵
کابین سوناتا ۲۰۱۵

الانترای بعدی بر روی پلتفرمی جدید ساخته خواهد شد. درضمن موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر چهارسیلند به همراه گیربکس دو کلاچه که پیش‌ از این نیز در سوناتا و توسان قرار گرفته بود، در این ماشین قدرت‌نمایی خواهند کرد. درضمن موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی را نیز باید جز انتخاب‌های پیش‌روی مشتریان بدانیم.

تا معرفی کامل هیوندای الانترا ۲۰۱۷ راه زیادی نمانده و در هفته‌های آتی باید شاهد پرده‌برداری از این ماشین باشیم.

مهدی مهدیخانی

علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و به خصوص خودروها. امیدوارم از مطالب چرخان لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا