Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رونمایی سه خودرو توسط Guangzhou Auto در نمایشگاه دیترویت!

شرکت Guangzhou Auto قصد داشته در جریان نمایشگاه دیترویت از سه اتومبیل جدید به نام‌های GE3، GS7 و EnSpirit رونمایی کند. البته این کمپانی با برند جهانی  Trumpchi خودروهایش را به فروش می‌رساند.

gz-7-1-768x473

همان‌طور که گفته شد، یکی از این مدل‌ها GS7 بوده و اخیرا تصاویر جاسوسی آن مشاهده شد. این شاسی‌بلند در حقیقت نوع پنج صندلی GS8 بوده، بنابراین یک مدل کوچک‌تر به شمار می‌رود.  اگرچه انتظار می‌رفت GS7 در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو ماه نوامبر سال گذشته معرفی شود اما Guangzhou Auto ترجیح داد، خودرو را در نمایشگاه دیترویت رونمایی کند. GS7 با موتور 2.0 لیتری 201 اسب‌بخاری در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک روانه بازار خواهد شد. احتمالا شرکت سازنده در سه ماهه دوم سال 2017، مدل را در بازار چین عرضه خواهد کرد.

رسانه‌های چینی می‌گویند که Guangzhou Auto یک پیشرانه 1.7 لیتری جدید برای GS7 در نظر خواهد گرفت. این موتور به نظر می‌رسد توسط شرکت آمریکایی ATK تولید شده و گیربکس آن نیز توسط GMC به تولید برسد.

gz-7-2-768x438

GE3 یک مدل مفهومی از کراس‌اوور آینده Guangzhou Auto است. انتظار می‌رود روی پلتفرم NEV الکتریکی قرار گیرد و احتمالا در سال‌های آینده مدل تولیدی در بازار چین عرضه می‌شود.

gz-7-3-768x416

EnSpirit دیگر خودرو مفهومی شرکت مذکور است. یک شاسی‌بلند هیبریدی کوپه که احتمالا روی پلتفرم GS7/GS8 قرار می‌گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی از این مدل در دست نیست.

1 نظر
  1. ابراهیم می گوید

    خودروسازی چین رفته رفته داره بازارو قبضه میکنه و با همکاری بابزرگان دنیا و گرفتن بازارجهانی دارن رشد میکنن و جالبه خوده چینها که از قشر متوسط به بالا هستن از خودروهای ژاپنی و المانی مخصوصا فلولکس میخرنن
    یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه انقدر پولدار نشدم که یه کفش ارزون قیمت و بی مصرف بخرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.