مکمل بنزین
خبر

فیس لیفت مرسدس بنز AMG GT و مدل GT C Edition 50 در راه دیترویت

شرکت مرسدس بنز علاوه بر معرفی فیس‌لیفت خودرو کراس‌اوور GLA و یک مدل جدید E کلاس، در نظر داشته چند مدل از AMG GT را به دیترویت آورد. به تازگی بخش AMG این شرکت آلمانی جزئیاتی از خودروهای نمایشگاه دیترویت خود را آشکار کرد.

این کمپانی بیان کرد که مدل‌های AMG GT و AMG GT S می‌توانند با یک نسخه فیس‌لیفت در این نمایشگاه حضور پیدا کنند. مدل‌هایی که می‌توانند متمایز از 300 SL Panamericana جدید باشند.

براساس شایعات گذشته، خودرو AMG GT C کوپه به دنبال نسخه رودستر، می‌تواند در دیترویت حضور داشته باشد. این مدل احتمالا به عنوان یک نسخه 50همین سالگرد در نمایشگاه دیترویت رونمایی شود. انتظار می‌رود مرسدس این خودرو را با ویژگی‌های منحصربفردی باتوجه به یک نسخه سالگرد بودن، همراه سازد. در بخش قدرت همان‌طور که AMG GT C  رودستر و کوپه از یک افزایش قدرت 48 اسب‌بخاری با پیشرانه 4.0 لیتری هشت‎سیلندر توربودوقلو بهره بردند، محصول آینده نیز با افزایش قدرت چشمگیر رو به رو شود. در کنار آن یک جعبه‌دنده هفت سرعته کلاچ دوگانه با محور عقب پهن‌تر GT R، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، بدنه تهاجمی‌تر و برخی ویژگی‌های دیگر احتمالا وجود خواهند داشت.

انتظار می‌رود در بخش عملکرد نسبت به C رودستر با  مشخصاتی چون 0 تا 100 کمتر از 3.7 ثانیه و سقف سرعت 316 کیلومتر بر ساعتی قدرتمندتر باشد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا نمایشگاه دیترویت 2017 که بین 8 تا 22 ژانویه برگزار می‌شود، منتظر ماند.

amg-gtc-c-roadster

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا