مکمل بنزین
گوناگونخبر

مرسدسCoupe AMG GT C نویدی برای فیس‌لیفت رنج در نمایشگاه دیترویت!

مسلما به این جمله برخورد کرده‌اید که می‌گویند “سری که درد نمیکنه رو دستمال نمی‌بندن”، ظاهرا همچین جمله‌ای هنوز به گوش مهندسان مرسدس AMG نرسیده است، البته مشکل خاصی نیست ولی با اینکه تنها 3 سال از ورود این اتومبیل به بازار می‌گذرد، طراحان تصمیم گرفته‌اند چهره آن‌را تغییر دهند.

بعد از پرده‌برداری از مرسدس AMG GT به روز شده در نمایشگاه دیترویت 2017، کمپانی مرسدس از جلوپنجره پان‌آمریکانا نصب شده بر روی اتومبیل جدبد خبر می‌دهد که طرح خود را از اتومبیل مسابقه‌ای GT3 الهام گرفته است. برای نمایان شدن زیبایی بیشتر این جلوپنجره، طراحی سپر جلو این اتومبیل تغییر کرده است. سیستم Airpanel active aero  که در نوع خود بهترین است نیز وارد رنج شده است. در این اتومبیل آپشن‌هایی نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گرد که از میان آن‌ها می‌توان به سیستم مسیریابی smartphone-linked track telematics  اشاره کرد.

بهتر از همه قدرت این اتومبیل است: مدل پایه (در هر دو مدل کوپه و کانورتیبل) قدرتی معادل 469 اسب‌بخار تولید می‌کند و گشتاور آن نیز 465 lb-ft است. مدل S این اتومبیل قدرت بیشتری دارد، بدین ترتیب که با 12hp افزایش به عدد 512 و با 15 lb-ft افزایش به عدد 494 می‌رسد.

کافی نیست؟ مرسدس همچنین مدل C رودستر خود را به کوپه تبدیل کرده و قدرت آن‌را با موتور توربو دوقلو 4.0 لیتری V8 افزایش داده است. با افزایش قدرت موتور تا 550 اسب‌بخار، این مدل بالاتر از سطح پایه و مدل S قرار می‌گیرد، ولی همچنان از مدل GT R  با 577 اسب‌بخار پیشی نمی‌گرد. مدل GT C دارای چرخ‌های بزرگ‌تر و پهن‌تر، سیستم تطبیقی میرایی، فرمان محور عقب فعال نیز هست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا