مکمل بنزین
گوناگونخبر

مهمترین اعداد این هفته در صنعت اتومبیل

از بنتلی تا فارادی فیوچر، این هفته قصد داریم به مهمترین اعداد چشمگیر صنعت اتومبیل بپردازیم.

هدف چه بررسی عملکرد فراری 488 و یا مقایسه قیمت مدل‌های S مرسدس باشد، اعداد در همه جا وجود دارند. در این بخش هر هفته اعدادی را گزینش می‌کنیم، این اعداد به اندازه‌ای پراهمیت هستند که معرفی مجدد آنها خالی از لطف نیست. امروز قصد داریم نگاهی به اتومبیل‌های شگفت‌انگیز فارادی فیوچر، بنتلی و کرایسلر بیاندازیم.

1050

1

سازندگان فارادی فیوچر FF91 ادعا می‌کنند خروجی این اتومبیل 1050 اسب‌بخار است. این کراس‌اوور تمام برقی از موتورهای الکتریکی Trio و پک باتری 130 کیلووات در ساعت بهره برده‌است. همچنین محدوده رانندگی با این اتومبیل برقی 378 مایل اعلام شده.

209

2
حداکثر سرعت بنتلی ‌کانتیننتال سوپر‌اسپرت 209 مایل در ساعت است. تا به امروز، این مدل پرسرعت‌ترین و قدرمندترین بنتلی شناخته شده است. این اتومبیل به موتور توربوشارژ دوقلوی 6.0 لیتری W12 مجهز شده که شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت این اتومبیل را به 3.4 ثانیه می‌رساند. دیگر به روزرسانی‌های اعمال شده بر روی بنتلی ‌کانتیننتال سوپر‌اسپرت ترمزهای کربن-سرامیک، چرخ‌های 21 اینچی، و مقدار زیادی فیبرکربن است.

250

3
محدوده رانندگی با کرایسلر پورتال کانسپت 250 مایل است. ولی این کانسپت تنها یک اتومبیل برقی نیست، بلکه پیش‌نمایشی از کرایسلر بدون راننده نیز محسوب می‌شود. طراحان کرایسلر با افتخار اعلام می‌کنند که این اتومبیل بدون راننده می‌تواند 6 نفر را با حداکثر آسایش و راحتی جابه‌جا کند.

1500

4
اشتراک Book by Cadillac ماهیانه 1500 دلار است. این کتاب را همان Netflix در نظر بگیرید، شما می‌توانید هر زمان که اراده کنید هر کادیلاکی که خواستید را با قیمت یک واحد آپارتمان کرایه کنید، شاید یک ATS-V برای یک روز آفتابی و یا یک اسکالید برای رفتن به اسکی مناسب باشد. Book by Cadillac تنها در نیویورک به چاپ می‌رسد، ولی در آینده نزدیک به نقاط دیگر ایالات متحده نیز ارسال خواهد شد.

945

torched-bmw-1-series
945 تعداد اتومبیل‌هایی است که در شب سال نو میلادی در فرانسه به آتش کشیده شدند. این کار یک سنت دیرینه است که از سال 1990 رواج داشته است. جالب اینجاست که این سنت امسال 17 درصد افزایش داشته است. پلیس فرانسه نیز 454 نفر را به جرم به آتش کشیدن اتومبیل دستگیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا